Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2021
Volume
---
Issue
10
Identifiers
Cover
Volume contents
10
article:
Bridging Means-End Chain theory and self-concept through hybrid elicitation technique
(
Borgardt E.
,
Sagan A.
), p. 3-16
article:
Tokenizacja - próba oceny potencjału rynkowego
(
Szpringer W.
,
Niewińska K.
), p. 17-25
article:
Modele zarządzania organizacją według Frederica Laloux. Czy organizacje turkusowe są odpowiedzią na obecną sytuację kryzysową związaną z pandemią COVID-19?
(
Cimoch I.
), p. 26-36
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.