Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2017
Volume
---
Issue
45
Identifiers
Cover
Volume contents
45
article:
„Indywidualistyczne” vs „kolektywistyczne” orientacje normatywne młodzieży akademickiej
(
Cybal-Michalska A.
), p. 7-17
article:
Fokus: technika i jej zastosowanie w badaniach edukacyjnych
(
Banaszak S.
), p. 19-27
article:
Czerwony Kapturek. Kobiecość (nie)ujawniona – interpretacyjne prowokacje
(
Gromkowska-Melosik A.
), p. 29-38
article:
Ryzyko zmaskulinizowania kobiet w dziedzinach ścisłych i technicznych
(
Szymczak E.
), p. 39-53
article:
Status związku (w związku intymnym vs singiel), konstrukt Ja i zdrowie psychiczne młodzieży akademickiej
(
Adamczyk K.
,
Jankowiak B.
,
Soroko E.
), p. 55-65
article:
Zmysły i edukacja. O roli doświadczenia, wiedzy oraz selekcji (refleksja filozoficzna w edukacji)
(
Futyma S.
), p. 67-75
article:
Edukacja jako nośnik doświadczenia pedagogicznego w kontekście kreacji podmiotu pedagogicznego. Próba ustanowienia postpedagogiki
(
Dembiński M.
), p. 77-93
article:
Z historii polskiej surdopedagogiki – trudne początki
(
Szczepankowski B.
), p. 95-106
article:
Jakie prawo jest potrzebne pedagogom?
(
Andrzejewski M.
), p. 107-121
article:
Our Kids: The American Dream in Crisis – nierówności w koncepcji kapitału społecznego Roberta P. Putnama (perspektywa edukacyjna)
(
Kowalski M.
,
Albański Ł.
), p. 123-138
article:
Ryzyko jako element stylu życia współczesnej młodzieży. Ujęcie teoretyczno-empiryczne
(
Paulina P.-D.
), p. 139-152
article:
Rozmowy młodzieży z rodzicami. Narracja z perspektywy młodzieży
(
Karmolińska-Jagodzik E.
), p. 153-183
article:
Roszczeniowość vs ugodowość. Postawy rodzicielskie w środowiskach szkolnych z perspektywy teorii reprodukcji społeczno-kulturowej Pierre’a Bourdieu
(
Marta J.-M.
), p. 185-209
article:
Pojęcie „zdolność” w narracji studentów angielskich i polskich. Ujęcie kognitywne
(
Gierczyk M.
), p. 211-225
article:
Kształcenie policjantów w Stanach Zjednoczonych (wybrane podejścia i tendencje)
(
Andraszczyk W.
), p. 227-235
article:
Geneza i rozwój subkultury hipisów w Stanach Zjednoczonych (wybrane konteksty)
(
Mrozek J.
), p. 237-253
article:
Theory and Practice of Political Socialization in Childhood – Democracy vs. Neoliberalism
(
Hildebrandt-Wypych D.
), p. 255-265
article:
Współczesne studia doktoranckie i współcześni doktoranci. Doniesienia ze zwiadu badawczego
(
Banaszak S.
,
Andrys M.
,
Dolata D.
,
Iwanicka B.
,
Schmidt A.
,
Ulaniecka N.
), p. 267-279
article:
In Defense of Human Identity: the Reality of Globalization as the Cause of Modernization of Modern Educational Systems
(
Markiewicz E.
), p. 281-290
article:
Reforma szkolna z roku 2016 – troska o ucznia czy innowacja na zamówienie polityczne
(
Rondalska D.
), p. 291-309
article:
Kompetencje komunikacyjne nauczycieli
(
Strykowska-Nowakowska J.
), p. 311-328
article:
Właściwości stygmatu a sytuacja życiowa człowieka zagrożonego stygmatyzacją
(
Świgost M.
), p. 329-345
article:
Odpowiedzialność zawodowa, a wprowadzanie uczniów klas IV szkoły podstawowej w świat historii. Oczekiwania społeczne, a codzienna rzeczywistość – wyniki obserwacji młodego nauczyciela
(
Hurysz M.
), p. 347-368
article:
Jedna, wiele czy może żadna? Fenomenologia w naukach o wychowaniu. Wątki fenomenologiczne w naukach o wychowaniu – kontekst historyczny
(
Piotrowski P.
), p. 369-385
article:
’Inquiry Physics’ Program for Students-Implementation of Inquiry Learning in the Physics Lessons in the High School in Israel
(
Sigron M.
), p. 387-402
article:
The Learning Community’s Program – a Fresh Approach to the Single Teacher
(
Cohen-Brenner D.
), p. 403-412
article:
The Effect of Attachment Styles on the Development of Eating Disorders Among Children and Adolescents
(
Abdo A.
), p. 413-423
article:
The School Experience of Arab LGBT Students in Israel
(
Said A.
), p. 425-433
article:
Witold Jakubowski (red.) Pedagogika kultury popularnej – teorie, metody i obszary badań, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2016, ss.350
(
Włodarczyk R.
), p. 435-444
article:
Sylwester Bębas, Mariusz Z. Jędrzejko, Kaja Kasprzak, Adam Szwedzik, Agnieszka Taper (red.), Cyfrowe dzieci. Zjawisko, uwarunkowania, kluczowe problemy, Wydawnictwo Aspra, Warszawa – Milanówek 2017, ss. 396
(
Górka M.
), p. 445-447
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Nauczyciel. Czas. Przestrzeń. Szkoła (rola, funkcje, zadania dawniej i dziś)”, Zielona Góra, 5 kwietnia 2017 roku
(
Kabat M.
,
Kobyłecka E.
), p. 449-452
article:
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej „Diagnoza i jej zastosowanie w kontekście jednostkowym i społecznym”, Poznań, 24 maja 2017 roku
(
Peret-Drążewska P.
), p. 452-458
article:
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej „Diagnoza i jej zastosowanie w kontekście jednostkowym i społecznym”, Poznań, 24 maja 2017 roku
(
Śmietańska J.
), p. 458-464
article:
Sprawozdanie z Seminarium „Edukacja – Jednostka – Społeczeństwo”, Poznań, 5 października 2017 roku
(
Andraszczyk W.
), p. 464-467
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.