Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2018
Volume
---
Issue
47
Identifiers
Cover
Volume contents
47
article:
Pedagogical and Legal Activities Taken in Poland Towards People Addicted to Alcohol
(
Karaszewska H.
,
Rajewska de Mezer J.
,
Silecka-Marek E.
)
article:
Nauczyciel akademicki – pomiędzy autonomią, zaangażowaniem i nihilizmem
(
Kwieciński Z.
), p. 7-20
article:
Ponadczasowa doniosłość pedagogiki porównawczej Bogdana Nawroczyńskiego
(
Śliwerski B.
), p. 21-32
article:
Globalization and Alternative Thinking: on the Need to Direct the Society Towards Responsible Co-Participation and Cooperation
(
Cybal-Michalska A.
), p. 33-48
article:
Dynamika zmian w obszarze pracy a rozwój studiów karierowych
(
Solarczyk-Ambrozik E.
), p. 49-68
article:
Królewna Śnieżka i płeć kulturowa (Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?)
(
Gromkowska-Melosik A.
), p. 69-79
article:
O racjonalności dydaktyki jako przedmiotu nauczania i jako subdyscypliny pedagogicznej
(
Mieszalski S.
), p. 81-93
article:
Film jako medium edukacyjne
(
Jakubowski W.
), p. 95-113
article:
Przemoc w wychowaniu… w polskim wydaniu. Postawy rodziców wobec kar cielesnych
(
Jarosz E.
), p. 113-135
article:
Diagnoza: pojęcie, cechy diagnostyczne i zastosowania w badaniach edukacyjnych
(
Banaszak S.
), p. 137-146
article:
System kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Singapurze. Między utopijną wizją a rzeczywistością
(
Kwiatkowski S. T.
,
Nowosad I.
), p. 147-171
article:
Women in Engeenering – Dynamics of Access to Studies and Professional Career
(
Szymczak E.
), p. 173-184
article:
Zintegrowany system wsparcia studentów we współczesnej edukacji – dobre praktyki
(
Kot-Radojewska M.
), p. 185-195
article:
The Contribution of Gifted Individuals and Nonconformist Behaviours to Virtues in the Public Sphere
(
Gierczyk M.
), p. 197-208
article:
Mentalne wzorce relacyjne jako predyktory statusu związku studiujących kobiet
(
Soroko E.
,
Adamczyk K.
,
Kleka P.
,
Jankowiak B.
), p. 231-243
article:
McJob – między dehumanizacją pracy a wstępem do kariery zawodowej
(
Sobczak A.
), p. 245-256
article:
Wiedza na temat smutku u dzieci z różnym poziomem rozwoju intelektualnego
(
Buchnat M.
,
Jasielska A.
), p. 257-287
article:
Przestrzeń międzygeneracyjna – relacje młodzieży z rodzicami
(
Karmolińska-Jagodzik E.
), p. 289-311
article:
Aspiracje edukacyjne rodziców i dzieci a osiągnięcia szkolne
(
Kozłowski W.
,
Matczak E.
), p. 313-328
article:
The Right to Inclusive Education in the Light of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities
(
Sidi Diallo B.
), p. 329-342
article:
Technologia jest wszędzie – aktywizacja ucznia podczas lekcji wychowania fizycznego z wykorzystaniem różnorodnych rozwiązań TIK
(
Hirsh A.
), p. 343-359
article:
Piłka nożna „ramowaniem” tożsamości narodowej. Para-recenzja książki (Zbyszko Melosik Piłka nożna. Tożsamość, kultura i władza, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2016, ss. 200 )
(
Dembiński M.
), p. 361-387
article:
Edyta Głowacka-Sobiech, Katarzyna Kabacińska-Łuczak (red.), Wielkopolska i Wielkopolanie w dziejach polskiej edukacji. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia Zakładu Historii Wychowania na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe
(
Hajkowska M.
), p. 387-390
article:
Timothy D. Walker, Fińskie dzieci uczą się najlepiej, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2017, ss. 198
(
Adamczewski J.
), p. 390-393
article:
Tomasz Gmerek, Polityka apartheidu w szkolnictwie RPA. Geneza, rozwój i konsekwencje, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2017, ss. 290
(
Sobczak A.
), p. 393-396
article:
Sprawozdanie z obchodów pięćdziesięciolecia istnienia Zakładu Historii Wychowania UAM „Wielkopolska i Wielkopolanie w dziejach edukacji” Poznań, 25-26 września 2017 roku
(
Kabacińska-Łuczak K.
), p. 397-398
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.