Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
System messages
Session was invalidated!
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2024
Volume
---
Issue
62/1
Identifiers
Cover
Volume contents
62/1
article:
The Last of Us? Czy istnieje przyszłość dla neofilologii?
(
Grabowska M.
,
Smuk M.
,
Sowa M.
), p. 9-23
article:
Poczucie własnej skuteczności studentów w rozwijaniu sprawności pisania w języku obcym
(
Sujecka-Zając J.
), p. 24-42
article:
Inclusion and Accessibility in Teacher Education
(
Nijakowska J.
,
Guz E.
), p. 43-60
article:
Język równościowy w nauczaniu DaF na poziomie uniwersyteckim – postawy osób uczących i studiujących wobec jego zastosowania w praktyce dydaktycznej
(
Błaszkowska H.
), p. 61-77
article:
Emotions in Language Learning: Understanding Foreign Language Enjoyment and Anxiety in Higher Education
(
Łodej M.
,
Osmoła A.
), p. 78-104
article:
Doskonalenie warsztatu metodycznego nauczyciela języka specjalistycznego w kontekście kształcenia nieformalnego. Wyniki badania pilotażowego
(
Wojakowska M.
), p. 105-122
article:
Strategie uczenia się słownictwa specjalistycznego
(
Cholewa J.
), p. 123-138
article:
Promowanie różnorodności językowej i kulturowej w kształceniu nauczycieli języków obcych – dobre praktyki i skuteczne rozwiązania
(
Sielanko-Byford E.
,
Zielińska J.
), p. 139-154
article:
Mediacja i tłumaczenie w uczeniu się / nauczaniu języków – podobieństwa i różnice
(
Janowska I.
), p. 155-169
article:
Developing mediation skills at the tertiary level of education
(
Gadomska A.
), p. 170-191
article:
Możliwości wykorzystania metafor konwencjonalnych w nauczaniu słownictwa i frazeologii języków obcych na przykładzie języka polskiego jako obcego
(
Kuc M.
,
Rabczuk A.
), p. 192-212
article:
Nauczanie obcych języków specjalistycznych na poziomach podstawowych. Praca z publikacją Truchcikiem z Kopernikiem. Językowe przebieżki po uniwersytecie w grupach chińskich polonistów na studiach I stopnia
(
Goszczyńska M.
,
Kubicka E.
,
Olkiewicz F.
), p. 213-229
article:
Wdrażanie różnojęzycznych studentów filologii regionów do czytania literatury francuskojęzycznej. Refleksja glottodydaktyczna nad wstępną koncepcją kursu
(
Orchowska I.
), p. 230-248
article:
Kulinaryzmy i kulinaria w języku biznesowym w glottodydaktyce italianistycznej na podstawie podręczników „L’italiano in azienda” (2002) i „Un vero affare!” (2015)
(
Godzich A.
,
Machowski S.
), p. 249-262
article:
Escape room jako metoda aktywizująca w nauczaniu języka niemieckiego na uczelni wyższej
(
Łagowska K.
), p. 263-284
article:
Wykorzystanie audiodeskrypcji w nauczaniu języka rosyjskiego na studiach filologicznych
(
Olechno-Wasiluk J.
), p. 285-295
article:
Anglicyzmy w konfrontatywnym nauczaniu języka rosyjskiego
(
Woch J.
), p. 296-311
article:
Aplikacje mobilne w akademickiej dydaktyce językowej na przykładzie wykorzystania platformy Duolingo w nauczaniu języka rosyjskiego
(
Gajda K.
), p. 312-332
article:
Lingwodydaktyczny potencjał ChatGPT w nauczaniu języków obcych
(
Iakovleva O.
), p. 333-350
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.