Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2015
Volume
18
Issue
1(69)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(69)
article:
Non-Formal Learning and Learning Organizations. Review of the Primary Notions
(
Pavlović N.
), p. 7-20
article:
Lifelong learning i poradoznawstwo w perspektywie krytycznej: pedagogie konformizmu i rządomyślności
(
Kruszelnicki W.
), p. 21-43
article:
Tutoring, mentoring, coaching – troskliwe oblicze władzy (ćwiczenia z krytyki Foucaultiańskiej)
(
Kruszelnicki M.
), p. 45-65
article:
Kilka uwag o heterogeniczności edukacji globalnej
(
Kuleta-Hulboj M.
), p. 67-80
article:
Podejścia badawcze w poznawaniu wiedzy dziecka
(
Zwiernik J.
), p. 81-103
article:
Realizacja postulatów procesu bolońskiego w opiniach studentów
(
Nowakowska H.
), p. 123-131
article:
Między trudnym wyborem a „sytuacją bez wyjścia”. O moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji
(
Groenwald M.
), p. 133-150
article:
Pojęcie i badania „urządzania”, czyli o recepcji idei Michela Foucaulta raz jeszcze
(
Ostrowicka H.
), p. 153-163
article:
Rządomyślność versus urządzanie. Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy
(
Archacka M.
), p. 165-173
article:
Studiująca młodzież w okresie przejścia – możliwe zyski w rozwoju i stracone szanse
(
Pauluk D.
), p. 177-193
article:
Recenzja: Thomas Piketty, Capital in the Twenty-First Century, Harvard University Press, Cambridge Massachusetts 2014, ss. 685
(
Stankiewicz Ł.
), p. 197-202
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.