Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2017
Volume
20
Issue
1(77)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(77)
article:
O czytaniu jako sposobie bycia. Eco – Rorty – Barthes
(
Lindstedt K.
), p. 9-19
article:
Szkoła jako instytucja powtórzenia. Pytając o możliwości zmiany wraz z Michelem Foucault i Gillesem Deleuze
(
Archacka M.
), p. 21-37
article:
Kultura narodowa i edukacja w Brazylii: tradycja i reforma w myśli Fernando de Azeveda
(
Malinowski M.
), p. 39-60
article:
Badania z dziećmi. Dziecięcy obraz szkoły
(
Zwiernik J.
), p. 61-74
article:
Uczenie się w przestrzeniach transnarodowych. Rekonstrukcja znaczeń nadawanych uczeniu się przez studentów zagranicznych w Polsce
(
Popow M.
), p. 77-92
article:
Patriotyzm w edukacji szkolnej. Założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego
(
Kopińska V.
,
Majchrzak K.
,
Szwech A.
), p. 93-109
article:
Ile jest pomocy w pomocy społecznej? Rzecz o marginalizacji działań usamodzielniających
(
Chaczko K.
), p. 111-121
article:
Recenzja: Danuta Urbaniak-Zając, W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów. Badania rekonstrukcyjne, Oficyna Wydawnicza “Impuls”, Kraków 2016, ss. 284
(
Krzychała S.
), p. 125-132
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.