Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie
Journal
Horyzonty Wychowania
Year
2022
Volume
21
Issue
59
Identifiers
Cover
Volume contents
59
article:
Podejście doceniające i pozytywna narracja w kształceniu studentów pedagogiki – refleksje teoretyczne dotyczące implikacji praktycznych
(
Ciechowska M.
), p. 11-20
article:
Źródła i przestrzenie deficytów satysfakcji zawodowej nauczycieli
(
Zalewska-Bujak M.
), p. 21-31
article:
From Personal to Empirical Interests in the Light of the Four‑Phase Model by Suzanne D. Hidii and Ann K. Renninger and Selected Narratives of Qualitative Research Participants
(
Szymańska M.
), p. 33-43
article:
Narracje w badaniach nad edukacją muzyczną
(
Kołodziejski M.
,
Kisiel M.
), p. 45-56
article:
Dziecięca matematyka w przestrzeni baśniowej – studenckie kreacje narracyjne
(
Bortliczek M.
,
Raszka R.
), p. 57-67
article:
Narracja jako restauracja wymiaru humanistycznego w pedagogice fenomenologicznej Maxa van Manena
(
Krupska M.
), p. 69-78
article:
Rodzinne Kanzas – rekonstrukcja doświadczeń w autonarracji kobiety
(
Żeromska-Charlińska J.
), p. 79-88
article:
Doświadczenia wojny a ich znaczenie w edukacji młodych pokoleń (na przykładzie zbrodni ludobójstwa popełnionej w Wąskim Lesie 12 lutego 1940 roku)
(
Józefów-Czerwińska B.
), p. 89-98
article:
Refleksje nad znaczeniem i miejscem narracji w szkole. Wybrane aspekty
(
Czyż A.
,
Sobczak M.
), p. 99-108
article:
Histrionical Blurriness. A God Image Without Features
(
Krzysztof - Świderska A. M.
), p. 111-121
article:
Rekonstrukcja historyczna – czy pasja chroni przed uzależnieniem?
(
Bochniarz K.
,
Witkowska M.
), p. 123-134
article:
Rola i znaczenie systemu edukacji dla kształtowania tożsamości narodowej w Republice Uzbekistanu
(
Brataniec K.
), p. 135-144
article:
Sławomir Chrost, Podstawy pedagogii osoby, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2022, ss. 161
(
Stachurski M.
), p. 147-148
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.