Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2007 | 5 | 2(16) | 217-222

Article title

Recenzja książki M. Dziekońskiego i R. Kozielskiego Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

Keywords

Year

Volume

5

Issue

Pages

217-222

Physical description

Dates

published
2007

Contributors

References

  • Beamish, K., Ashford, R. 2003. Planowanie marketingowe, Serock: IRB.
  • Hollensen, S. 2003. Marketing Management. A Relationship Approach, Harlow: Prentice Hall.
  • Karasiewicz, G. 2003. Budżet marketingowy - części składowe i determinanty, referat na konferencję FUROG - Finansowe uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych, Wydział Zarządzania UW.
  • Karasiewicz, G., Podstawka, K. 2006. Plan marketingowy dla leków etycznych - struktura i specyfika. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 2, s. 140-153.
  • Kotler, Ph. 2006. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach, Gliwice: Onepress.
  • Kotler, Ph. 1994. Marketing. Analiza, planowanie, wdrożenie i kontrola, Warszawa: Gebethner i Ska.
  • Podstawka, K. 1997. Praktyczny marketing. Kluczowe elementy, Rzeszów: Promar.
  • Rajzer, M. 2001. Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw, Warszawa: PWE.
  • Strzyżewska, M., Rószkiewicz, M., 2002. Analizy marketingowe, Warszawa: Difin.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
34620340

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-1644-9584-year-2007-volume-5-issue-2_16_-article-bwmeta1_element_ceon_element-bcdc15ca-0e0e-3284-80f2-aaba356b2577
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.