Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Journal
Problemy Zarządzania
Year
2014
Volume
---
Issue
3/2014 (47)
Identifiers
Cover
Volume contents
3/2014 (47)
article:
Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych. Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań
(
Połeć M.
)
article:
Badania jakościowe w naukach ekonomicznych – przydatność i wyzwania. Przykład badania współpracy małych i średnich przedsiębiorstw w regionie turystycznym
(
Czernek K.
)
article:
Przejawy przedsiębiorczości w sporcie w kontekście uwarunkowań kulturowych i organizacyjnych rozwoju branży
(
Starakiewicz U.
,
Kubów M.
)
article:
Projekt, co to jest? Etnografia architektów
(
Reduta M.
)
article:
Metody jakościowe w badaniu przedsiębiorczości
(
Piecuch T.
,
Molter A.
)
article:
Metodyka badań jakościowych w małych podmiotach rodzinnych
(
Sułkowski Ł.
,
Marjański A.
)
article:
Zastosowanie metodologii teorii ugruntowanej (GTM) w badaniu koopetycji w klastrach
(
Götz M.
,
Jankowska B.
)
article:
Analiza narracji w mikro- i małych organizacjach – ujęcie teoretyczne
(
Gabryś B. J.
)
article:
Interpersonalne kompetencje komunikacyjne badacza w badaniach jakościowych w obszarze MSP
(
Gajek K.
)
article:
Metody jakościowe w badaniach przedsiębiorczości międzynarodowej
(
Wąsowska A.
), p. 9-25
article:
Wykorzystanie metod jakościowych w badaniu zarządzania wiedzą w organizacjach typu born global – przesłanki, warsztat badawczy oraz uzyskanie wyniki
(
Prystupa-Rządca K.
), p. 26-46
article:
Opowieści o tworzeniu organizacji. Historiografia przedsiębiorczości jako program badawczy i praktyczny
(
Kostera M.
,
Sławecki B.
), p. 47-63
article:
Wpływ trwałości wspólnoty lokalnej na reguły gry – analiza neoinstytucjonalna rozwoju przedsiębiorczości lokalnej
(
Kłobukowski P.
), p. 64-87
article:
Motywacja przedsiębiorcza a identyfikacja okazji
(
Koczerga M.
), p. 88-108
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.