Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Journal
Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Year
2016
Volume
---
Issue
16(9)
Identifiers
Cover
Volume contents
16(9)
article:
Preventive actions in educational work found in Polish system of education
(
Antas-Jaszczuk A.
), p. 15-25
article:
Dylematy edukacji uczniów sześcioletnich w warunkach szkoły ogólnodostępnej. Analiza obszarów problemowych w kontekście edukacji włączającej
(
Babiarz M. Z.
,
Szumilas E. M.
,
Skałbania B.
), p. 27-39
article:
Włącza(nie) społeczne dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Resocjalizacja w warunkach instytucjonalnych
(
Dobijański M.
), p. 41-60
article:
Społeczne postawy wobec szkół integracyjnych
(
Gaweł-Luty E.
), p. 61-76
article:
Dimensions of the voluntary service of disabled students in the social environment
(
Ploch L.
), p. 77-95
article:
Methodology of the training in health care system for preparation of the future medical professionals to work with children and adults with special needs
(
Zheleva E.
), p. 97-108
article:
Specyfika przystosowania społecznego uczniów zdolnych
(
Anisimova O.
), p. 109-115
article:
Kształcenie osób niepełnosprawnych we Włoszech
(
Marciniak-Paprocka K.
), p. 119-129
article:
Edukacja plastyczna jako element inkluzji społecznej
(
Bieluga M.
), p. 133-143
article:
Socjoterapia jako metoda pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(
Bocian-Waszkiewicz B.
), p. 145-165
article:
Dogoterapia jako forma rehabilitacji osób niepełnosprawnych
(
Bednarczyk M.
), p. 167-178
article:
Metody zapobiegania procesom uwsteczniającym – pomiędzy andragogiką rewalidacyjną a gerontogogiką
(
Boczukowa B.
), p. 179-191
article:
Rola diagnozy w procesie planowania postępowania włączającego młodzież niedostosowaną społecznie do uczestnictwa i partycypacji społecznej. Cele i zadania zespołu diagnostycznego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworku
(
Dobijański M.
), p. 193-205
article:
Dziecko niepełnosprawne wśród nas
(
Dłutowska-Osik H.
,
Lipowska-Kuźba A.
), p. 207-223
article:
Uczeń zdolny w kulturze szkoły
(
Jówko E.
), p. 225-234
article:
Osoby niepełnosprawne: dostępność edukacji wyższej
(
Lejzerowicz M.
), p. 235-250
article:
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – rola ośrodków interwencji kryzysowej w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie
(
Mudant M.
), p. 251-280
article:
Stymulowanie pozytywnego nastawienia życiowego starszych osób z niepełnosprawnością poprzez aktywizację twórczą
(
Ploch L.
), p. 281-307
article:
Poziom wyobraźni twórczej u nieprzystosowanej społecznie młodzieży męskiej w wieku 13-16 lat
(
Skomiał A.
), p. 309-327
article:
Dobre praktyki edukacji inkluzyjnej – scenariusz zajęć promujących zdrowy styl życia, czyli jak dbać o zdrowie psychiczne
(
Bocian-Waszkiewicz B.
), p. 331-342
article:
Scenariusz warsztatu arteterapeutycznego „Kreacja emocji – mapa przeżyć wewnętrznych”
(
Malewicz K.
), p. 343-348
article:
Recenzja rozprawy doktorskiej mgr Moniki Korzeniowskiej-Pakuły pt.: „Środowiskowe wartości w planach życiowych uczniów klas wiejskich szkół ponadgimnazjalnych na Lubelszczyźnie”
(
Gaweł-Luty E.
), p. 351-355
article:
III Międzynarodowy Kongres Inkluzji Społecznej
(
Nasiłowska E.
), p. 357-359
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.