Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Ecclesia. Studia z Dziejów Wielkopolski
Year
2011
Volume
---
Issue
6
Identifiers
Cover
Volume contents
6
article:
O poznańskim mieczu św. Piotra
(
Gądecki S.
), p. 7-10
article:
Od logiki miecza do mądrości Krzyża. Biblijno-patrystyczne ujęcie duchowej drogi św. Piotra Apostoła
(
Sikora A. R.
), p. 11-24
article:
Kult św. Piotra w Polsce średniowiecznej na tle europejskim
(
Starnawska M.
), p. 25-35
article:
Piastowie i ich święty, rzymski protektor
(
Wetesko L.
), p. 37-53
article:
Miecz św. Piotra z katedry poznańskiej. Losy zabytku
(
Pudelska A.
), p. 55-68
article:
Jeszcze raz o tzw. mieczu św. Piotra z archikatedry poznańskiej
(
Głosek M.
), p. 69-76
article:
Badania metaloznawcze poznańskiego miecza św. Piotra z Muzeum Archidiecezjalnego w Poznaniu
(
Nosek E. M.
,
Stępiński J.
), p. 77-103
article:
Między archidiecezją poznańską a prałaturą pilską Casus księdza Linusa Freyera
(
Szczepaniak M.
), p. 113-141
article:
Kasata klasztoru Cystersów i pierwsze lata duszpasterstwa diecezjalnego w Obrze (1835-1840)
(
Zając P.
), p. 143-173
article:
Snop światła na postać Floriana Stablewskiego, arcybiskupa gnieźnieńskiego i poznańskiego. Z pedagogiki społecznej XIX stulecia
(
Stablewski S.
), p. 175-183
article:
„Unitas" jako forma związku zawodowego kapłanów w Wielkopolsce (1907-1939)
(
Wilczyński L.
), p. 185-210
article:
Rok 1968 w działalności duszpasterskiej arcybiskupa Antoniego Baraniaka
(
Rybacki R.
), p. 211-230
article:
Listy Kazimiery Iłlakowiczówny do Eugeniusza Paukszty (1951-1976)
(
Biesiada J.
), p. 231-258
article:
Dzieło zamknięte księdza Mariana Wolniewicza, czyli nieznana liryka poznańskiego biblisty
(
Kubski G.
), p. 259-271
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.