Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Year
2023
Volume
33
Issue
42
Identifiers
Cover
Volume contents
42
article:
Play it again – redundancy, literature and language games
(
Kula A.
,
Skibski K.
), p. 9-24
article:
Głęboka dystrakcja jako zasada semiotyczna w społecznie zaangażowanych grach przeglądarkowych o tematyce politycznej
(
Babecki M.
), p. 25-47
article:
Ludologia – naukowe badania gier. Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
(
Surdyk A.
), p. 49-69
article:
Literatura w grach wideo. Rozeznanie wstępne
(
Ołownia M.
), p. 71-84
article:
Gameplayowe transgresje w grach cyfrowych
(
Kochanowicz R.
), p. 87-102
article:
Gracz-turysta. Przewodniki po grach i kształtowanie doświadczenia użytkownika
(
Chojnacki M. M.
), p. 103-114
article:
Total conversion mods: expanding beyond the original game
(
Markocki M.
), p. 115-124
article:
Postklasyczna groza. Przeobrażenia fuzji gatunkowej survival horroru
(
Staszenko-Chojnacka D.
), p. 125-138
article:
Motyw podróży w czasie w grach cyfrowych – podstawowe typy mechanik
(
Czyżak K.
), p. 139-149
article:
Rola regulacji prawnych w kształtowaniu treści gier i mechanizmów ich promocji na przykładzie wybranych zagadnień ochrony konsumentów
(
Makuch S.
), p. 163-173
article:
Mechanizmy zarządzania emocjami w grach wideo
(
Wobalis M.
), p. 175-188
article:
Grofilia. Omówienie zjawiska na przykładzie wybranych seriali platformy Netflix
(
Pigulak J.
), p. 189-216
article:
Sport elektroniczny i jego medialne interfejsy
(
Felczak M.
), p. 217-228
article:
Otwarty świat i narracja rozproszona w grze Elden Ring studia FromSoftware
(
Maj K. M.
), p. 231-250
article:
„Nasze ścieżki staną się drogami”: Ekogroznawcze refleksje wokół Death Stranding Hideo Kojimy
(
Zaborowski K.
), p. 251-266
article:
Choices, affects and trans representation: An analysis of mechanics and gameplay in Tell Me Why
(
Marak K.
,
Strehlau N.
), p. 267-279
article:
Queerowanie gier AAA na przykładzie serii Assassin’s Creed – możliwości i zagrożenia
(
Repeć E.
), p. 281-306
article:
Wysiłek emocjonalny jako podstawowa zasada miłości (dworskiej). Romans z Anomenem w Baldur’s Gate II
(
Bednorz M.
), p. 307-325
article:
Dźwiękowość jako czynnik budujący spójność serii gier wideo (na przykładzie serii Assassin’s Creed)
(
Bajew M.
), p. 327-347
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.