Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet w Białymstoku. Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Journal
Linguodidactica
Year
2016
Volume
---
Issue
20
Identifiers
Cover
Volume contents
20
article:
Katarzyna Buczek, OТ А ДО Я. Nauczanie języka rosyjskiego od podstaw na studiach rusycystycznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2015, 214 s.
(
Zając-Knapik H.
)
article:
Sprawozdanie z XIV Podlaskiego Festiwalu Nauki i Sztuki
(
Gałkowska D.
)
article:
Nauka leksyki w języku obcym na przykładzie transferu pozytywnego języka polskiego, angielskiego i niemieckiego
(
Bawej I.
), p. 9-24
article:
Błędy interferencji zewnętrznej w interjęzyku ucznia
(
Borecka V. E.
), p. 25-40
article:
Updating the school: neurodidactics in foreign language teaching
(
Botwina R.
,
Saniewska M.
), p. 41-49
article:
Psychologiczne czynniki warunkujące możliwość intensyfikacji przyswajania obcojęzycznej leksyki w procesie kształtowania kompetencji komunikacyjnej
(
Dźwierzyńska E.
), p. 51-61
article:
Моделирование личностно-ориентированного обучения иностранному языку
(
Гец М. Г.
), p. 63-70
article:
Моделирование процесса формирования творческой личности будущего учителя средствами общепедагогической подготовки
(
Гимпель Л. П.
), p. 71-94
article:
Sposoby wyrażenia praesens i futurum w Kronice Supraskiej
(
Grabowska K.
), p. 95-104
article:
Rola języka angielskiego jako pierwszego języka obcego w nauczaniu języka niemieckiego jako drugiego języka obcego – założenia teoretyczne a rzeczywistość dydaktyczna
(
Hinc J.
), p. 105-118
article:
O tutoringu akademickim, czyli o nowej formie nauczania francuskiego jako trzeciego języka obcego w ramach lektoratu języka nowożytnego
(
Jarosz A.
), p. 119-132
article:
Odniesienia kulturowe w nauczaniu języka obcego w grupie wielokulturowej – pułapki i wyzwania
(
Jaskot M. P.
), p. 133-149
article:
Angielskie ekwiwalenty terminów „pełnomocnictwo rodzajowe” oraz „pełnomocnictwo szczególne”
(
Kizińska A.
), p. 151-161
article:
Typologia słowników terminologicznych dla celów dydaktycznych
(
Klejnowska-Borowska M.
), p. 163-175
article:
Język angielski, ale jaki? O kształceniu nauczycieli języka angielskiego w dobie globalizacji
(
Krajka J.
), p. 177-193
article:
Kontekst nauczania języków obcych w Polsce – glottodydaktyczne implikacje dla drugich języków obcych
(
Kucharczyk R.
), p. 195-212
article:
Об использовании библейских фразеологизмов в разговорном стиле современного русского языка
(
Maksimowicz E.
), p. 213-221
article:
Od zajęć tradycyjnych do MOOCów – role nauczyciela języków obcych
(
Mokwa-Tarnowska I.
), p. 223-236
article:
O zastosowaniu tłumaczenia avista w dydaktyce języków obcych
(
Nader-Cioczek M.
), p. 237-251
article:
Z wpływów międzyjęzykowych u osób wielojęzycznych
(
Nowacka D.
), p. 253-265
article:
Instrumenty pracy w glottodydaktyce
(
Polok K.
), p. 267-285
article:
Umiejętność pracy nauczyciela języków obcych z tekstem i na tekście podstawą kształcenia kompetencji komunikacyjnej uczestników procesu dydaktycznego
(
Rapacka-Wojtala S.
), p. 287-304
article:
Реализация концепта «Президент» в инаугурационных речах В.В. Путина
(
Szymula R.
), p. 305-317
article:
Совершенствование методики обучения творческой письменной речи на основе жанрового подхода
(
Тозик О. В.
), p. 319-329
article:
Bilingwalny model generowania mowy i kwantowanie informacji lingwistycznej jako efektywne środki służące nauczaniu gramatyki na studiach rusycystycznych
(
Zając-Knapik H.
), p. 331-344
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.