Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne
Year
2004
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku
(
Madera A. J.
), p. 5-22
article:
Конфронтация „режима нормализации” и оппозиции в Чехословакии в конце 1980-х годов XX века
(
Zadorożniuk E.
), p. 23-42
article:
Rynek jako narzędzie wolności i jako pole walki o panowanie
(
Ząbkowicz A.
), p. 43-56
article:
Problem uchodźców i migracji w optyce Deklaracji Haskiej z 2002 r.
(
Sobczak J.
), p. 57-79
article:
La politique de soutien au cinéma en France
(
Tudek J.
), p. 81-97
article:
W co wierzą młodzi? Badania socjologiczne nad religijnością młodzieży studiującej w Warszawie
(
Tarnawskaja J.
), p. 99-110
article:
Kodeks honorowy w Wojsku Polskim III RP
(
Ossowski S.
), p. 111-146
article:
Историк права Ф. В. Тарановский
(
Michalczenko S.
), p. 147-180
article:
Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej
(
Madera A. J.
), p. 181-199
article:
Grzegorz Ignaczewski, Specyfika marketingu politycznego w Polsce
(
Ossowski S.
), p. 201-206
article:
Michał Dobroczyński, Międzynarodowe związki gospodarki z polityką
(
Jorasz A.
), p. 207-211
article:
D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy
(
Bagieńska-Masiota A.
), p. 211-214
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.