Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Przegląd Socjologii Jakościowej
Year
2018
Volume
14
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Od redaktorów: W drodze ku tożsamości – doświadczanie i (re)definiowanie niepełnosprawności
(
Zakrzewska-Manterys E.
,
Niedbalski J.
), p. 6-11
article:
Integracja, emancypacja czy afirmacja? Tożsamości osób z niepełnosprawnościami we współczesnej Polsce
(
Żuchowska-Skiba D.
), p. 12-28
article:
Ukryte/niewidoczne niepełnosprawności a polityka tożsamości i etykietowania w życiu codziennym
(
Racław M.
,
Szawarska D.
), p. 30-46
article:
Wizerunek osób niepełnosprawnych w polskiej prasie opiniotwórczej na przykładzie tygodnika „Polityka” w latach 1997–2016
(
Struck-Peregończyk M.
,
Kurek-Ochmańska O.
), p. 48-71
article:
Physical Activity, Disability and Health in Advertising Campaigns Associated with Major Sporting Events in the World
(
Sahaj T.
), p. 72-91
article:
Niepełnosprawność w grach wideo – omówienie na przykładach wybranych wirtualnych postaci
(
Gałuszka D.
,
Żuchowska-Skiba D.
), p. 92-112
article:
“Children of a Lesser God” or “Superheroes”? Identity Narratives of Persons with Disabilities as University Students
(
Sztobryn-Giercuszkiewicz J.
), p. 114-125
article:
Praca. Co to znaczy? Doświadczenia osób upośledzonych umysłowo związane z zatrudnieniem
(
Zakrzewska-Manterys E.
), p. 126-156
article:
(Re)konstruowanie własnej (nie)pełnosprawności – przemiany w sposobie percypowania siebie osoby z dysfunkcjami ciała uprawiającej sport
(
Niedbalski J.
), p. 158-177
article:
Doświadczanie ciała zrekonstruowanego protezą kończyny górnej – socjosomatyczne studium ciała biotechnologicznego
(
Kowal K.
), p. 178-205
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.