Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Przegląd Socjologii Jakościowej
Year
2019
Volume
15
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Od redaktorów: Metodologia teorii ugruntowanej – współczesne inspiracje, spory i powroty
(
Bukalska I.
,
Gorzko M.
), p. 6-9
article:
The Methodological Convergences between Symbolic Interactionism and Constructivist Grounded Theory
(
Salvini A.
), p. 10-29
article:
Kreatywność w badaniach jakościowych. Pomiędzy procedurami a intuicją
(
Konecki K. T.
), p. 30-54
article:
The Analytical Procedures of Grounded Theory Methodology in Research on the Human Body
(
Byczkowska-Owczarek D.
), p. 56-69
article:
Sociological Intervention «a la polonaise»: Alain Touraine’s Method in the Polish Context
(
Frybes M.
), p. 70-90
article:
Recepcja metodologii teorii ugruntowanej wśród polskich badaczy – refleksje 50 lat po publikacji Barney’a G. Glasera i Anselma L. Straussa
(
Bukalska I.
), p. 92-114
article:
Klasa społeczna a poziom i zróżnicowanie rodzinnej aktywności sportowo-rekreacyjnej. Wyniki badań jakościowych
(
Organista N.
,
Lenartowicz M.
), p. 116-135
article:
Znaczenie pomników przedsiębiorstw w przestrzeni społecznej
(
Laberschek M.
), p. 136-161
article:
Dom pomocy społecznej jako miejsce pracy. Analiza procesu stawania się opiekunem osób niepełnosprawnych intelektualnie
(
Niedbalski J.
), p. 162-177
article:
Rozważania wokół dyskursu nad grami cyfrowymi w oparciu o ich krytykę ze strony Philipa Zimbardo
(
Gałuszka D.
), p. 178-201
article:
Esej recenzyjny: Ćwiek-Rogalska Karolina (2017) Zapamiętane w krajobrazie. Krajobraz kulturowy czesko-niemieckiego pogranicza w czasach przemian. Warszawa Wydawnictwo Naukowe Scholar
(
Biernacka M.
), p. 202-210
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.