Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2006 | 2 | 98-111

Article title

Oczekiwania studentów wobec studiów magisterskich z dziedziny zarządzania a stopień ich zaspokojenia na przykładzie Wydziału Zarządzania UW

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Niniejsza praca ma za zadanie dostarczenie informacji na temat opinii studentów o Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W tym celu przeprowadzono analizę badań identyfikujących najważniejsze czynniki brane pod uwagę przez maturzystów przy podejmowaniu decyzji o wyborze uczelni oraz dokonano analizy mocnych i słabych stron Wydziału Zarządzania. Powyższe informacje zestawiono z opiniami, jakie studenci obecnie wyrażają na temat ocenianych elementów. Scharakteryzowano także grupy studentów, które wypowiadają się najmniej i najbardziej pochlebnie o Wydziale oraz zaprezentowano ranking popularności specjalizacji kształcenia. Wyniki przedstawiono z podziałem na rodzaj studiów, oddzielnie dla studiów magisterskich pięcioletnich oraz magisterskich uzupełniających dwuletnich.

Keywords

Year

Issue

2

Pages

98-111

Physical description

Dates

published
2006

Contributors

  • Solvay Business School, Université Libre de Bruxelles

References

  • Aczel, A.D. 2002. Statystyka w zarządzaniu, Warszawa: PWN.
  • Ignatczyk, W., Chromińska, M. 2004. Statystyka. Teoria i zastosowanie, Poznań: WSB.
  • Łapiński, W. 2005. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ocenie studentów ostatnich dwóch lat studiów magisterskich – wyniki badań, Warszawa – praca magisterska WZUW.
  • Łapiński, W. 2003. Raport z działalności promocyjnej UW w szkołach średnich w roku akademickim 2002/2003, Warszawa: BIiP UW.
  • Łapiński, W. i inni 2004. Plan marketingowy dla DSM, Warszawa: praca zaliczeniowa WZ UW.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
2204395

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-1733-9758-year-2006-issue-2-article-417a6238-c44f-3f30-9f3d-6643819e2fbb
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.