Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2007 | 1 | 67-73

Article title

Źródła różnorodności informacji w marketingu relacyjnym

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Jest wiele źródeł różnorodności informacji, mogą mieć one naturę infologiczną lub datalogiczną. W artykule rozróżniono te dwa pojęcia, a następnie zaprezentowano zarys marketingowej koncepcji zarządzania relacjami z klientem oraz przedstawiono budowę systemów informatycznych ją wspierających, ze szczególnym uwzględnieniem przepływów danych i informacji. Wymieniono także narzędzia informatyczne służące generowaniu informacji o klientach. Wreszcie zaprezentowano infologiczne i datalogiczne źródła różnorodności informacji i scharakteryzowano je w kontekście generowania oraz wykorzystania użytecznej informacji w celu bardziej skutecznego zarządzania relacjami z klientem.

Keywords

Year

Issue

1

Pages

67-73

Physical description

Dates

published
2007

Contributors

  • Politechnika Radomska, Wydział Ekonomiczny, Zakład Matematyki i Informatyki

References

  • Bajer, M., Ligęza, A. 2001. Metody redukcji nadmiaru informacji na etapie jej rozpowszechniania w cyklicznym procesie zarządzania wiedzą. w: Materiały Konferencyjne Metody i Systemy Komputerowe w Badaniach i Projektowaniu Inżynierskim, Kraków: AGH.
  • Dejnaka, A. 2002. CRM: Zarządzanie kontaktami z klientami, Gliwice: Helion.
  • Dyche, J. 2002. CRM: Relacje z klientami, Gliwice: Helion.
  • Frąckiewicz, E. 2004, Wiedza o kliencie jako element budowy systemu informacji marketingowej. w: Szewczyk. A. (red.) Informacja – dobra lub zła nowina, Szczecin: Hogben.
  • Gordon, I. 2001. Relacje z klientem: Marketing partnerski, Warszawa: PWE.
  • Kasprzak, T. 2003. Biznes i technologie informacyjne – perspektywa integracji strategicznej, Warszawa: Nowy Dziennik.
  • Kotler, P. 1994. Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: Gebethner & S-ka.
  • Stefanowicz, B. 2004. Informacja, Warszawa: SGH – Oficyna Wydawnicza.
  • Sundgren, B. 1973, An Infological Approach to Data Bases, Stockholm: Centralbyran.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
2230958

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-1733-9758-year-2007-issue-1-article-92e09de3-4d12-3029-bc39-316b5cd6a1a8
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.