PL EN


2015 | 37 | 3 | 7-9
Article title

Słowo wstępne

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Szanowni Państwo Problemy związane z edukacją zawsze wywołują silne emocje. W ostatnich latach wprowadzono wiele zmian w funkcjonowaniu szkolnictwa wyższego, a debaty o przyszłości polskich uczelni stają się coraz bardziej otwarte i zataczają coraz szersze kręgi w środowisku naukowców, doktorantów, studentów, a też i praktyków. Wybijającym się tematem dyskusji, wskazującym na wiele wciąż nie rozwiązanych problemów szkół wyższych, jest jakość kształcenia, której poświęcony był poprzedni numer Edukacji Ekonomistów i Menedżerów. Bieżący numer kwartalnika stanowi kontynuację tych zagadnień, a także sygnalizuje kolejne dylematy podmiotów szkolnictwa wyższego oraz innych instytucji edukacji formalnej i pozaformalnej, jak również konieczność uruchamiania w tych warunkach zachowań przedsiębiorczych, tak aby sprostać wciąż nowym wyzwaniom. Do zagadnienia zarządzania jakością w polskich uczelniach bezpośrednio odnosi się w swoim artykule Jakub Brdulak. W tym kontekście weryfikuje rozumienie pojęcia jakości, przedstawia wybrane problemy związane z działalnością akredytacyjną w Polsce oraz wskazuje na konkretne korzyści wynikające ze sprawnego funkcjonowania wewnętrznych systemów zapewniania jakości na przykładzie wybranych uczelni zagranicznych. (fragment tekstu)
Keywords
Year
Volume
37
Issue
3
Pages
7-9
Physical description
Dates
published
2015-09-01
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-issn-1734-087X-year-2015-volume-37-issue-3-article-1744
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.