Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2023
Volume
57
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Exploring and developing diverse potentials and abilities – new perspectives
(
Limont W.
), p. 9-22
article:
Rozwijanie zdolności samoregulacyjnych u dzieci w wieku wczesnoszkolnym – perspektywa kulturowo-historyczna. Etnograficzne studium przypadku
(
Filipiak E.
), p. 23-38
article:
O profesjonalizacji nauczyciela świetlicy – refleksja nad instytucjonalną codziennością
(
Urbaniak-Zając D.
), p. 39-50
article:
O rozumiejąco-przeżyciowym podejściu do nauki czytania i pisania (na przykładzie strategii „Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie”)
(
Wiśniewska-Kin M.
), p. 51-66
article:
Postrzeganie dziecka przez wychowawcę w żłobku
(
Telka L.
), p. 67-78
article:
Samorealizacja – potencjał dziecka w twórczości plastycznej. Propozycja programu kształcenia plastycznego w klasach początkowych
(
Szuścik U.
), p. 79-88
article:
Rzecz o potencjale dziecka w aktywnościach muzycznych – refleksje o „ruchu z muzyką”
(
Szatan E.
), p. 89-101
article:
Positive experiences of distance education from the perspective of primary school pupils, grades I–III
(
Koterwas A.
,
Nowosielska E.
), p. 102-113
article:
What is the area of a pig? Problem posing and problem solving in early childhood education
(
Jastrzębowska K.
), p. 114-132
article:
Eksploracyjna mowa dziecięca: rola komunikacji werbalnej w trakcie konstruowania
(
Brudzińska P.
), p. 133-149
article:
O możliwości zredefiniowania niepowodzeń szkolnych. Rekonstrukcja zmiany myślenia studentek – przyszłych nauczycielek wczesnej edukacji
(
Szyling G.
), p. 150-164
article:
Nauczycielki wobec możliwości zmiany pozycji społecznej przez uczniów. Klasowość w perspektywie ich osobistych teorii pedagogicznych
(
Duda D.
), p. 165-178
article:
Przeszukując e-pustynię: po-krytyczny namysł nad e-podręcznikami dla edukacji wczesnoszkolnej
(
Bielinis L.
), p. 179-193
article:
Dzieci podczas ulicznych protestów – szczeble i granice partycypacji
(
Kowzan P.
), p. 194-207
article:
Odkrywanie potencjału dziecka w pracy metodą projektów – praktyka nauczyciela przedszkola
(
Gozdalska N.
), p. 211-221
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.