Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2021 | 17 | 149-176

Article title

Zagadnienie zdalnego oceniania studentów pokolenia Z w okresie post-pandemicznym

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
W pracy przyjęto założenie, że po zakończeniu pandemii nie nastąpi powrót do stylu uczenia przed pandemią. Jednak pandemia była sytuacją wyjątkową i stąd stosowane różne rozwiązania doraźne, które sprawdziły się w mniejszym lub większym stopniu. Jednakże po pandemii rozwiązania zdalnego nauczania powinny być dojrzałe, pozwalające na uzyskanie dobrych efektów nauczania i uzyskujących szeroką aprobatę studentów. W opracowaniu zajęto się zagadnieniem sposobu oceny wiedzy studentów w trakcie zajęć i pod koniec zajęć przedmiotu w ramach pracy zdalnej. Wypracowane rozwiązania będą stanowić rekomendację dla prowadzących zajęcia na WSEI Kraków w ramach pracy zdalnej

Year

Issue

17

Pages

149-176

Physical description

Dates

published
2021

Contributors

author
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
reviewer
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

References

  • 1.Tadeusiewicz R., E-learning na uczelniach. In: Księgarnia Internetowa PWN. https://ksiegarnia.pwn.pl/E-learning-na-uczelniach,89915 3610,p.html. Accessed 7 Jul 2021.
  • Generation Z: Re-thinking Teaching and Learning Strategies | Faculty Focus., In: Fac. Focus High. Ed Teach. Learn. https://www.facultyfocus.com/articles/teaching-and-learning/generation-z-re-thinking--teaching-and-learning-strategies/. Accessed 18 Jul 2021
  • Community of Inquiry in an Online Undergraduate Information Technology Course. JITE 6:153–168. https://doi.org/10.28945/207.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
2147441

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-1734-5391-year-2021-issue-17-article-62a96497-de9f-3286-86f6-da447a4edf77
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.