Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Journal
Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie
Year
2021
Volume
32
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Zarządzanie bezpieczeństwem ekologicznym w układzie lokalnym
(
Ślusarczyk Z.
), p. 13-21
article:
Polskie wyzwania w zakresie ochrony klimatu i środowiska naturalnego, które powinny być realizowane z pomocą dotacji z unijnego budżetu na lata 2021-2027
(
Ślusarczyk Z.
), p. 23-32
article:
Stowarzyszenie regionalne państw. Podstawowe informacje przydatne w zarządzaniu firmami
(
Al-Masny N.
), p. 33-39
article:
System przedsiębiorstwa innowacyjnego
(
Nowakowska P.
), p. 41-54
article:
Analiza sytuacyjna rynku pracy na przestrzeni lat 2014–2019 w Polsce
(
Jarosz M.
), p. 55-68
article:
Zjawisko wykluczenia zawodowego osób g/Głuchych w procesie rekrutacji w Polsce
(
Dudziak K.
), p. 69-92
article:
Rola lidera w zarządzaniu zasobami ludzkimi
(
Głowienka W.
), p. 93-101
article:
Interkulturowe kompetencje doradcy zawodowego i personalnego
(
Burakowska-Ogińska L.
), p. 103-119
article:
Kreowanie wizerunku miasta przy użyciu narzędzi marketingu mix na przykładzie miasta Lublin
(
Nowak K.
), p. 121-130
article:
Kim był David Cameron? Sylwetka polityczna byłego premiera
(
Wardziński B.
), p. 131-143
article:
Deformacja pojazdów przy zderzeniu czołowym – analiza porównawcza wyników testów zderzeniowych modeli wyprodukowanych w latach 1993–1997 oraz 2011–2015
(
Kociemba D.
), p. 147-162
article:
Definicja katastrofy w ruchu drogowym w orzecznictwie sądów apelacyjnych
(
Kociemba D.
), p. 163-181
article:
System zarządzania jakością jako element logistyki produkcji w branży spożywczej
(
Janczewska D.
,
Janczewski J.
), p. 183-195
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.