Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Psychologia Rozwojowa
Year
2017
Volume
22
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
From Donders’ Dilemma to Objective Internal Assessment: How Experimental Developmental Psychology Can Contribute to Moral Education
(
Lind G.
), p. 15-24
article:
Kategoria rozwoju w psychologii life-span i jej metodologiczne implikacje
(
Olejnik M.
), p. 25-34
article:
Związek kompetencji poznawczych ze stylami tożsamości w różnych okresach rozwojowych
(
Gurba E.
,
Czyżowska D.
), p. 37-55
article:
Tego nie było, czyli o pamięciowym efekcie negacji przy stwierdzaniu nieobecności czegoś u dzieci w wieku przedszkolnym
(
Maciuszek J.
,
Materna P.
), p. 57-67
article:
Nauczyciele wobec twórczości edukacyjnej
(
Lazar-Siekierka M.
), p. 69-86
article:
Znaczenie autorstwa wytworów intelektualnych w szkole w zależności od koncepcji edukacji
(
Dudek K.
), p. 87-103
article:
Recenzja: Maria Kielar-Turska (red.) (2016), Starość. Jak ją widzi psychologia. Kraków: Wydawnictwo WAM Księża Jezuici
(
Pilecka W.
), p. 111-115
article:
Recenzja: Georg Lind (2016), How to Teach Morality: Promoting Deliberation and Discussion, Reducing Violence and Deceit. Berlin: Logos Verlag
(
Steć M.
), p. 117-121
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.