Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Przegląd Pedagogiczny
Year
2025
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Lekcje oswajania lęku z Hannah Arendt
(
Popow M.
), p. 9-24
article:
Strach w czasach wojny a lęk w edukacji
(
Shvay R.
), p. 25-40
article:
Przebaczenie sobie i zmaganie o moralne dobro
(
Horowski J.
), p. 41-51
article:
O tożsamości dydaktycznej pedagogiki resocjalizacyjnej na tle rozwoju kształcenia studentów
(
Chmielewski J.
,
Raczkowski M.
), p. 52-71
article:
Technology for inclusion: mobile apps in supporting people with disabilities and socially excluded groups
(
Dejna D.
,
Smieszek M.
), p. 72-86
article:
Potoczność i powody braku zainteresowania nią w pedagogice
(
Leppert R.
), p. 87-107
article:
Lęki (w) Montessori
(
Jendza J.
), p. 111-128
article:
O lęku w/wokół edukacji domowej
(
Giercarz-Borkowska M.
), p. 129-151
article:
Ulękowieni. Lęk o (i) bezpieczeństwo jako kategoria doświadczania szkolnej rzeczywistości przez nauczycieli
(
Kurzynoga M.
), p. 152-172
article:
Nadopiekuńczość wobec dziecka: błędy idealizacji, zastępowania i ulegania dziecku a kształtowanie się osobowości zależnej
(
Szymańska A.
), p. 173-186
article:
Trudności doświadczane przez rodziców wychowujących dziecko z zespołem Downa
(
Antosik J.
), p. 187-200
article:
Nauczanie zdalne w czasie trwania pandemii COVID-19 w ocenie nauczycieli
(
Gniazdowska E.
), p. 201-235
article:
Wychowawczyni i opiekunka dziewcząt czyli Urszula Ledóchowska (1865–1939) i jej praca na terenie internatu szkoły urszulanek w Krakowie w latach 1889–1904
(
Zydek S.
), p. 236-247
article:
Pedagogika pamięci wobec lęku. Gdy boję się i robię
(
Kurowska-Susdorf A.
), p. 251-268
article:
Czy szkoła może uczyć odwagi?
(
Kalita L.
,
Popow M.
), p. 269-275
article:
Projekt arteterapeutyczny: Neuroróżnorodni – RAZEM przez sztukę. Otwarta pracownia plastyczna dla młodzieży w spektrum autyzmu
(
Gintowt-Juchniewicz M.
,
Grzesiak-Bramańska K.
), p. 276-293
article:
Znaczenie rodzicielskich komunikatów akceptacji dla samooceny dziecka – komunikat z badań
(
Smoleńska K.
), p. 297-304
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.