Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wydawnictwo Uczelniane
Journal
Journal of Agribusiness and Rural Development
Year
2011
Volume
20
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
The evaluation of the trends of Polish farms incomes in the FADN regions after the integration with the EU
(
Brelik A.
,
Grzelak A.
)
article:
Ocena wykorzystania środków finansowych w okresie trzech lat funkcjonowania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
(
Kurdys-Kujawska A.
)
article:
Konkurencyjność obszarów peryferyjnych na przykładzie pogranicza polsko-niemieckiego
(
Malkowski A.
,
Malkowska A.
)
article:
Turystyka kulturowa na obszarach wiejskich województwa zachodniopomorskiego
(
Matlegiewicz M.
)
article:
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego - wyniki badań
(
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
)
article:
Gospodarstwa rodzinne w Polsce według kierunków produkcji rolniczej
(
Radwan A.
)
article:
Postawy absolwentów na rynku pracy (na przykładzie absolwentów kierunku ekonomia z województwa zachodniopomorskiego)
(
Golab S.
)
article:
Rozwój technologii proekologicznych jako motor postępu i rozwoju gospodarczego
(
Jodkowska L.
)
article:
Aktywność podmiotów portowych w pozyskiwaniu środków z programów unijnych na finansowanie inwestycji w portach rybackich
(
Nowaczyk P.
)
article:
Kierunki rozwoju systemu wsparcia dla grup producentów rolnych
(
Mickiewicz A.
,
Wawrzyniak B.
)
article:
Economical aspects of folk culture as an element of balanced regional development
(
Ciazkowska-Gaj J.
)
article:
Problematyka dopłat bezpośrednich w rolnictwie polskim w latach 2004-2010
(
Mickiewicz B.
,
Mickiewicz A.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.