Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2022
Volume
---
Issue
1(15)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(15)
article:
Wyścig kolonialny. Przedstawienie kolonializmu w grach planszowych
(
Poręba I.
), p. 13-30
article:
Tłumaczenie, interpretacja, gra – studium przypadku
(
Jabłoński A.
), p. 33-47
article:
Tropem Wajdy. Polskie gry cyfrowe o II wojnie światowej między centrum a peryferiami
(
Jankowski F.
), p. 49-64
article:
Linguistic landscape in film works and video games
(
Kajszczarek D.
), p. 65-79
article:
Dialog dawniej i dziś – praca w grupach podczas zajęć stacjonarnych i zdalnych
(
Kaźmierczak P.
), p. 81-96
article:
Tworzenie interaktywnych gier planszowych w edukacji językowej – przegląd narzędzi
(
Kruszyńska A.
), p. 97-114
article:
Review of Educational Benefits of Game Jams: Participant and Industry Perspective
(
Kolek L.
,
Mochocki M.
,
Gemrot J.
), p. 115-140
article:
The voice of authority? Lore management strategies in Kingdom Come: Deliverance
(
Majewski J.
), p. 141-154
article:
Realizm dźwiękowy i muzyczny w grach wideo o kontekście historycznym
(
Pietruszewski P.
), p. 155-175
article:
Polish Adaptation of the Igroup Presence Questionnaire
(
Strojny P.
,
Lipp N.
,
Strojny A.
), p. 177-202
article:
E-szachy wobec performatyki
(
Szymala J.
), p. 203-222
article:
Zjawisko popcorn gamingu. Dlaczego coraz częściej oglądamy gry?
(
Śledź M.
), p. 223-240
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.