Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Pedagogiczne
Year
2022
Volume
14
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Podmiotowość i autonomia – nauczyciel w polskim systemie edukacji
(
Maj A.
), p. 9-19
article:
Deprecjacja zawodu nauczyciela w polskim dyskursie prasowym z okresu zdalnej edukacji
(
Dobrołowicz J.
), p. 21-34
article:
Praca nauczyciela szkoły średniej w czasie pandemii
(
Mydłowska B.
), p. 35-43
article:
Przekonania i oczekiwania studentów SGGW związane ze szkoleniami e-learning
(
Blaszczak I.
), p. 45-60
article:
Nauczyciele wczesnej edukacji w świetle międzynarodowych badań porównawczych
(
Cudowska A.
), p. 61-78
article:
Rola nauczyciela-wychowawcy we wspieraniu ucznia
(
Piorunek M.
), p. 79-96
article:
Cechy osobowości a samoocena i rozumienie emocji uczniów uzdolnionych muzycznie
(
Kuśpit M.
), p. 97-114
article:
Autorytet nauczyciela-wychowawcy szansą na przezwyciężanie agresji i przemocy w szkole
(
Słotwińska H.
), p. 115-132
article:
Działania z zakresu interwencji kryzysowej w pracy nauczyciela
(
Barabas M.
), p. 133-146
article:
Inkongruencja aksjologiczna. Wybrana problematyka pedagogiczna
(
Siewiora J.
), p. 147-159
article:
Krystyna Chałas, Stanisław Dziekoński, Witold Starnawski, Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim. T. 2: Prawda w kształceniu przyszłych nauczycieli/, Kraków: Wydawnictwo „scriptum”, ss. 280. ISBN: 978-83-66812-30-7.
(
Lucyna D.
), p. 160-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.