Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
8
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Year
2016
Identifiers
Volume contents
8
article:
A Purely Algebraic Proof of the Fundamental Theorem of Algebra
(
Błaszczyk P.
), p. 7-23
article:
Twórcza aktywność matematyczna uczniów związana z rozwiązywaniem pewnych zadań na zastosowanie wzorów Viète’a
(
Chronowski A.
,
Powązka Z.
), p. 25-49
article:
Kompetencje geometryczne nauczycieli matematyki
(
Czajkowska M.
), p. 51-68
article:
Propozycja wyzwalania twórczości matematycznej studentów przy pomocy pewnej nierówności funkcyjnej
(
Fiduk E.
,
Siudut S.
), p. 69-76
article:
O pewnej implikacji
(
Górowski J.
,
Łomnicki A.
), p. 77-86
article:
Symbolika matematyczna związana z pojęciem funkcji
(
Jóźwik I.
,
Terepeta M.
), p. 87-99
article:
Wybrane uwagi na temat roli zadań matematycznych w procesie nauczania-uczenia się matematyki
(
Major J.
,
Olik-Pawlik B.
,
Ratusiński T.
,
Zaręba L.
), p. 101-118
article:
Kontekst Przekazu w Matematyce
(
Pogonowski J.
), p. 119-137
article:
Metoda Frobeniusa, czyli o rozwiązywaniu pewnej klasy równań różniczkowych
(
Wiśniewski D.
,
Żyjewski K.
), p. 139-158
article:
Nota o Über die Ausdehnung eines Satzes aus der Theorie der trigonometrischen Reihen Georga Cantora
(
Błaszczyk P.
), p. 159-168
article:
O rozszerzeniu pewnego twierdzenia z teorii szeregów trygonometrycznych
(
Cantor G.
), p. 169-177
article:
Актуальные проблемы обучения математике в школе и вузе в свете идей Л. С. Выготского
(
Боженкова Л.
,
Егупова М.
), p. 179-183
article:
Recenzja z Charles Parsons, Philosophy of Mathematics in the Twentieth Century: Selected Essays
(
Pogonowski J.
), p. 185-187
article:
Dwudziesty jubileusz istnienia European Society for Research in Mathematics Education i dziesiąty międzynarodowy kongres CERME
(
Sajka M.
), p. 189-196
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.