PL EN


2011 | 1(3) | 9-19
Article title

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) w bibliotece akademickiej. Zadania oraz wymagania wobec personelu bibliotecznego

Content
Title variants
EN
Customer Relationship Management in the academic library. The tasks and requirements for the library staff
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Artykuł stanowi kompleksowe omówienie relacji klienckich w bibliotece akademickiej. Założone ujęcie generalizujące, wsparte przykładami, ograniczone zostało do personelu bibliotecznego jako instrumentu marketingu usługowego. Omówiono nie tylko podstawowe role oraz zadania personelu, ale także wymagania względem niego.
EN
The article presents a customer relations in academic library. It also includes a generalizing view of subject, with examples, focused on library staff as the marketing services instrument. The author describes basic staff tasks and duties.
Keywords
Year
Issue
Pages
9-19
Physical description
Dates
published
2011-07-19
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-issn-2081-1004-year-2011-issue-1_3_-article-1733
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.