Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
5
Journal
Podstawy Edukacji
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Year
2012
Identifiers
Volume contents
5
article:
Od redaktorów naukowych
(
Gofron A.
,
Kozerska A.
), p. 7-10
article:
Współczynnik humanistyczny nauk pedagogicznych
(
Gofron A.
), p. 13-34
article:
Od metodologii normatywnej do metodologii będącej samowiedzą nauki
(
Urbaniak-Zając D.
), p. 35-45
article:
Proces kształcenia jako otwarta kulturowo przestrzeń badań i praktyk dydaktycznych
(
Gofron B.
), p. 47-63
article:
Między monosubiektywnym poznaniem a intersubiektywną funkcjonalnością i komunikowalnością wiedzy w edukacji początku XXI wieku
(
Malikowski J.
), p. 65-84
article:
Geneza metodologii nauk społecznych i początkowe etapy jej rozwoju
(
Janik R.
), p. 85-104
article:
Metody oceny kompetencji interpersonalnych nauczyciela. Model Okna Johari i diagram dyskontowania transakcyjnego jako postulowane narzędzia badań pedeutologicznych
(
Jagieła J.
), p. 107-118
article:
Hermeneutyka pedagogiczna jako orientacja metodologiczna
(
Adamska-Staroń M.
,
Łukasik B.
), p. 119-138
article:
Marzenia sprawcze i ponadosobiste w perspektywie badań narracyjnych
(
Piasecka M.
), p. 139-156
article:
Qualia komunikatów medialnych
(
Sołtysiak W.
), p. 157-165
article:
Metodologiczne koncepcje badań nad środowiskiem edukacyjnym
(
Kozerska A.
), p. 169-182
article:
Aspekty metodologiczne pedagogiki rodziny
(
Kułaczkowski J.
), p. 183-190
article:
W stronę metodologii dydaktyki filozofii
(
Woźniczka M.
), p. 191-208
article:
Humor jako kategoria badawcza w pedagogice
(
Motyl K.
), p. 209-223
article:
Diagnozowanie przebiegu uczenia się z wykorzystaniem hipertekstu Diagnoza systemu dynamicznego jako cel badania
(
Stachura A.
), p. 227-235
article:
Znaczenie hipotez w badaniach społecznych
(
Augustyńska U.
), p. 237-243
article:
Methodological Concepts and Research Methods Used in Foreign Language Teaching
(
Sakalova Y.
), p. 245-256
article:
Zastosowanie regresji krokowej do analizy badań dotyczących informatyzacji procesu edukacji
(
Kosmala J.
), p. 257-267
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.