Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
11
Journal
Podstawy Edukacji
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Year
2018
Identifiers
Volume contents
11
article:
Podstawy edukacji. Podejście interdyscyplinarne
(
Sołtysiak W.
), p. 7-10
article:
Polityka edukacyjna wobec kształcenia filozoficznego w polskiej szkole
(
Woźniczka M.
), p. 13-34
article:
Niefilozoficzna pedagogika vs. niepedagogiczna filozofia? O (nie tylko współczesnej) potrzebie metanoi ku źródłowej filozofii wychowania
(
Płóciennik M.
), p. 35-64
article:
Antropologia edukacji, etnografia szkoły czy antropologia pedagogiczna? W stronę nowej formuły badań nad zróżnicowaniem kulturowym i edukacją
(
Drozdowicz J.
), p. 65-89
article:
Rozwijanie orientacji temporalnej u uczniów młodszych klas szkoły podstawowej poprzez lekturę książek o tematyce historycznej
(
Skoczylas-Krotla E.
), p. 91-102
article:
Wychowanie seksualne jako inny w dyskursie edukacyjnym
(
Jamrozowicz B.
), p. 103-115
article:
Współcześni polscy nauczyciele jako biedni pracujący
(
Stepaniuk J.
), p. 117-129
article:
Wyniki badań własnych dotyczących realizacji edukacji międzykulturowej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
(
Christ M.
,
Gałka J.
), p. 133-146
article:
Znaczenie bliskości wśród rodzeństwa w aspekcie socjalizacyjnym oraz edukacyjnym
(
Nymś-Górna A.
), p. 147-158
article:
Wykorzystanie elementów arteterapii w edukacyjnym procesie wspierania twórczego rozwoju dzieci
(
Kasprzak M.
), p. 159-169
article:
Tożsamość narodowa i regionalna dzieci i młodzieży na Zaolziu
(
Zormanová L.
), p. 171-182
article:
Neurolingwistyczne i kognitywne aspekty akcentu w języku obcym
(
Szupica-Pyrzanowska M.
), p. 183-204
article:
Zagrożenie wypaleniem zawodowym terapeutów zajęciowych pracujących z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
(
Bobik B.
), p. 205-220
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.