Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica
Year
2017
Volume
19
Issue
254
Identifiers
Cover
Volume contents
254
article:
Kukiz’15 – geneza, idee, próba klasyfikacji
(
Matuszek K.
)
article:
Recenzja
(
Sobolewska-Myślik K.
)
article:
Koncepcje rozwiązania kryzysu ekonomicznego przez dominujące polskie partie polityczne w latach 2008–2009
(
Barszcz M.
)
article:
Instytucjonalizacja strategii podejścia całościowego jako odpowiedź Unii Europejskiej na kompleksowość współczesnych zagrożeń dla bezpieczeństwa
(
Kania M.
)
article:
Mechanizm wyłaniania kandydatów na przewodniczącego Komisji Europejskiej przez partie polityczne na poziomie europejskim: geneza, założenia, konsekwencje polityczne i instytucjonalne
(
Gagatek W.
)
article:
Transnarodowa współpraca partii politycznych (TPC) – przypadek państw postjugosłowiańskich
(
Mikucka-Wójtowicz D.
)
article:
Przyszłość „post-prawdziwego” społeczeństwa informacyjnego – utopia czy dystopia
(
Szatkowski B.
)
article:
Europartie jako rzecznicy (nie-)reprezentowania interesów politycznych w UE oraz ich wpływ na (dez-)integrację europejską
(
Kosowska-Gąstoł B.
)
article:
Demagog w oblężonej twierdzy. Analiza treści przekazu komunikowanego przez Janusza Korwin-Mikkego podczas kampanii wyborczej do wyborów prezydenckich 2015 r.
(
Kostecki M.
)
article:
„Paradis judaeorum”. Historia i współczesność żydowskiego raju w Polsce
(
Piwowarczyk K.
)
article:
Marzyciele kontra realiści, rzecz o odpowiedzialności i nieodpowiedzialności w polskiej polityce pierwszej połowy XX wieku
(
Zweiffel Ł.
)
article:
Stan wojenny w Małopolsce. Pamięć pokolenia represjonowanych
(
Chrobaczyńska-Plucińska E.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.