Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica
Year
2022
Volume
28
Issue
370
Identifiers
Cover
Volume contents
370
article:
Przemiany ustrojowe i procesy demokratyzacji w świetle badań polskiej opinii publicznej
(
Kozioł R.
), p. 5-14
article:
Próby odtworzenia reprezentacji politycznej Obozu Narodowego. Prawo i Sprawiedliwość a partie narodowej prawicy
(
Kujawski J.
), p. 15-30
article:
Kształtowanie się nierówności społecznych w Polsce po 1989 roku a wprowadzenie do krajowego porządku prawnego procedury upadłości konsumenckiej
(
Reczuch A.
), p. 31-44
article:
Problematyka mediacji w sprawach społecznych i gospodarczych
(
Chmielarz P.
), p. 45-60
article:
Przestępczość przeciwko zabytkom na terenie województwa małopolskiego – studium przypadku
(
Durek E.
), p. 61-70
article:
Wpływ upadku żelaznej kurtyny na zmiany ekonomiczno‑polityczno‑społeczne w Kazachstanie i Uzbekistanie
(
Pachucki-Włosek K.
), p. 81-92
article:
Ewolucja tematycznych obszarów współpracy transgranicznej w ramach programów UE w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
(
Pieniążek A.
), p. 93-106
article:
Reforma systemu informacyjnego w Polsce po 1989 roku. Wybrane aspekty
(
Szkurłat I.
,
Żebrowski A.
), p. 107-130
article:
Historyczno‑polityczne przesłanki reformy polskich służb specjalnych w latach 1989–1990
(
Machniak A.
), p. 131-144
article:
Budowanie społeczeństwa obywatelskiego po 1989 roku poprzez realizacje zasady jawności życia publicznego w organizacjach pozarządowych na obszarze województwa mazowieckiego
(
Tyborowska P.
,
Walat K.
), p. 145-158
article:
Civics education’s recovery in Czech secondary schools after 1989
(
Cieslarová Z.
), p. 159-168
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.