Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Praktyka Teoretyczna
Year
2013
Volume
9
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
„Po kapitalizmie” jako kierunek i efekt walk klasowych
(
Teoretyczna P.
), p. 7-9
article:
O projekcie „po kapitalizmie”
(
Rostkowska A.
), p. 15-18
article:
Yes, There Is An Alternative – And It Can Be Found in Marx
(
Hudis P.
), p. 19-44
article:
Przemyśliwując alternatywę dla kapitalizmu.
(
McLaughlin P.
), p. 45-62
article:
Postoperaistyczne lektury Marksowskiego Fragmentu o maszynach w świetle krytyki
(
Szadkowski K.
), p. 63-110
article:
Jean-Luc Nancy i polityka. Komunizm a Rozdzielona wspólnota
(
Sadzik P.
), p. 111-131
article:
Miejskie (r)ewolucje. Radykalizm retoryki a praktyka reformy
(
Pluciński P.
), p. 133-157
article:
Mesjasz na wysypisku albo soteriologia śmiecia
(
Sawczyński P.
), p. 159-174
article:
Still an Awkward Class: Central European post-peasants at home and abroad in the era of neoliberalism
(
Hann C.
), p. 177-198
article:
Co się stało z klasą?
(
Smith N.
), p. 199-236
article:
Learning from Manchester: Uneven Development, Class and the City
(
Pobłocki K.
), p. 237-267
article:
Świątynia nauki, fundament demokracji czy fabryka specjalistów? Józef Chałasiński i powojenne spory o ideę uniwersytetu
(
Piskała K.
,
Zysiak A.
), p. 271-297
article:
Genealogia biopolityki: biologia państwa
(
Ratajczak M.
), p. 299-334
article:
Dwie dusze socjaldemokracji. 150 lat i wszystko na nic?
(
Piskała K.
), p. 337-350
article:
Czerwony horyzont marzeń
(
Ślosarski B.
), p. 351-360
article:
Uniwersytet jako przestrzeń modulacji i molekularnego oporu
(
Szadkowski K.
), p. 361-374
article:
Neoliberalism as big pipeline network
(
Marzec W.
), p. 375-386
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.