Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2016 | 35 | 108 | 211-217

Article title

Analiza reklamy w oparciu o jej rodzaje

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Reklama jest to działanie, które cały czas się rozwija. Może przynieść ogromne korzyścinowo powstałej firmie. Dzięki niej zyska ona rozgłos i stanie się charakterystyczna. Niniejszyartykuł dotyczy teoretycznych aspektów reklamy. Podjęto w nim próbę wyszczególnienia najważniejszychjej rodzajów.

Keywords

PL

Year

Volume

35

Issue

108

Pages

211-217

Physical description

Dates

published
2019-08-01

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2082-5501-year-2016-volume-35-issue-108-article-506
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.