Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | 41 | 114 | 197-210

Article title

Marka jako ważny element marketingu

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W warunkach zmiennego i konkurencyjnego rynku posiadanie przez przedsiębiorstwosilnej marki umożliwia osiągnięcie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Silną markę,o wysokim kapitale, wyróżnia lojalność wobec marki, świadomość i pozytywne skojarzenia związanez marką oraz postrzegana jakość. Posiadanie przez przedsiębiorstwo silnej marki jest szczególnieistotne w sytuacji, gdy uczestnicy rynku oferują podobne produkty o zbliżonych cechach. Kapitał markiobejmuje czynniki wpływające na wartość marki i jej udział w tworzeniu wartości. Rozpatrywany jeston z finansowego i marketingowego punktu widzenia. Wysoki kapitał marki przynosi wymierne korzyściprzedsiębiorstwu i klientowi i stanowi dla nich wartość.Słowa kluczowe: , ,

Keywords

Year

Volume

41

Issue

114

Pages

197-210

Physical description

Dates

published
2019-05-12

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2082-5501-year-2017-volume-41-issue-114-article-420
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.