Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
System messages
Session was invalidated!
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Szkoła - Zawód - Praca
Year
2021
Volume
---
Issue
22
Identifiers
Cover
Volume contents
22
article:
Coaching in human resource management in organisation
(
Gerlach R.
), p. 13-26
article:
Professionalism and pedagogical culture of teachers’ work
(
Zając D.
), p. 27-41
article:
Kultura studiowania online
(
Barańska M.
), p. 42-62
article:
Appropriate qualifications as a guarantee of employment
(
Flaszyńska E.
,
Klementowska A.
), p. 63-78
article:
Social maladjustment and its prevention among secondary school students in the perspective of their professional education and professional activity
(
Reterska-Tkaczyk S.
), p. 79-88
article:
Effectiveness of vocational education and training from the perspective of formal and legal changes ‒ analysis of internal factors (part 2)1
(
Kust I.
), p. 91-117
article:
Alkohol – pseudoantidotum na czasowe zawieszenie pracy w pandemii koronawirusa czy skutki wcześniej nierozwiązanych kryzysów? (studium indywidualnego przypadku)
(
Sołtysiak T.
), p. 118-137
article:
Social competencies as the foundation of teachers’ professional potential Social
(
Hłobił A.
), p. 138-147
article:
Students’ reflections on learning during a pandemic
(
Długosz A.
), p. 148-158
article:
Praca jako wartość w życiu człowieka
(
Lewandowski R.
), p. 159-176
article:
Recenzja książki Renaty Tomaszewskiej „Człowiek i praca. Perspektywa transhumanizmu”
(
Radziewicz-Winnicki A.
), p. 179-184
article:
Recenzja książki pod redakcją naukową Joanny M. Łukasik, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego „Szkoła i nauczyciel w obliczu zmian społecznych i edukacyjnych”
(
Zając D.
), p. 185-190
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.