Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Journal
Forum Pedagogiczne
Year
2022
Volume
12
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Profesor Maria Grzegorzewska – prekursorka teorii oraz praktyki surdotyflopedagogiki w Polsce
(
Zaorska M.
), p. 31-39
article:
Miejsce pracy socjalnej w koncepcji Marii Grzegorzewskiej pomocy ludziom niepełnosprawnym
(
Orłowska M.
), p. 41-51
article:
Wartość osiągnięć pedagogicznych profesor Zofii Sękowskiej (1924–1997) dla pedagogiki specjalnej
(
Dycht M.
), p. 53-70
article:
Szkice z dziejów kształcenia specjalnego. Skala i konsekwencje zbrodniczych ideologii względem niepełnosprawności w XX wieku
(
Kulbaka J.
,
Dudek M.
), p. 71-86
article:
Geragogika specjalna – zarys rozwojowy i koncepcyjny
(
Kilian M.
), p. 87-108
article:
Projektowane zadania koordynatora ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych w polskim systemie edukacji w kontekście brytyjskich doświadczeń SENCo
(
Gajdzica Z.
), p. 109-121
article:
Edukacja etyczna pedagogów specjalnych
(
Zając D.
), p. 123-138
article:
Projektowanie wsparcia na rzecz osób z niepełnosprawnościami w perspektywie działań komunikacyjnych. W stronę miejskich warsztatów dialogu
(
Rutkowski J.
), p. 139-155
article:
Rodzice w procesie rozwijania umiejętności językowych i czytelniczych młodszych dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi – stan badań i perspektywy badawcze
(
Kuracki K.
), p. 157-171
article:
Technologie wspomagające w warsztacie pracy nauczyciela orientacji przestrzennej osób niewidomych
(
Śmiechowska-Petrovskij E.
), p. 173-198
article:
Neurodydaktyka dla tyflopedagogiki – zachwyt czy ostrożna inspiracja? Opisowo-krytyczna analiza źródeł
(
Paplińska M.
), p. 199-211
article:
Psychospołeczne aspekty utraty wzroku i słuchu w późnej dorosłości
(
Czerwińska K.
), p. 213-226
article:
Obraz osób z niepełnoprawnością intelektualną w stopniu lekkim na podstawie ich charakterystyk – perspektywa temporalna
(
Parys K.
,
Olszewski S.
), p. 227-244
article:
Zajęcia rewalidacyjne w kontekście usprawniania koordynacji wzrokowo-ruchowej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną – z pamięcią o Marii Grzegorzewskiej
(
Krawiecka K.
), p. 245-258
article:
„Gdybym był nauczycielem...” – refleksje osób ze spektrum autyzmu o wizji nauczyciela
(
Błeszyński J.
), p. 259-271
article:
Umiędzynarodowienie uczelni wyższych w Polsce z uwzględnieniem kierunków pedagogicznych
(
Korczak J.
), p. 273-287
article:
Zakłócanie przebiegu lekcji – różnorodność i sytuacyjna zmienność
(
Konieczna A.
), p. 289-310
article:
Historia i kierunki rozwoju badań jakościowych za granicą i ich wymiar rozwojowy
(
Bocharova O.
,
Kamińska A.
), p. 311-327
article:
Zainteresowania szkolne i pozaszkolne podopiecznych pieczy instytucjonalnej
(
Ruszkowska M.
), p. 329-345
article:
Wyznaczniki poczucia tożsamości osób w wieku późnej dorosłości żyjących w polskiej i czeskiej części Śląska Cieszyńskiego
(
Jas K.
), p. 347-367
article:
Inclusive research with people with intellectual disabilities. Current research status analysis
(
Parchomiuk M.
), p. 369-390
article:
Activation of persons with disabilities on the labor market
(
Podlińska O.
,
Stolarczyk P.
,
Żmijewska A.
), p. 391-405
article:
Man in the face of suffering. Pedagogical perspective
(
Niewęgłowski J.
), p. 407-418
article:
Education for environmental protection realized by the Environmental Society of Stanisław Staszic in Łódź in “Czasopismo Przyrodnicze Ilustrowane” in the years 1927–1939
(
Wolter E.
), p. 419-440
article:
Seniors during the COVID-19 pandemic
(
Seredyńska A.
), p. 441-458
article:
Connected speech in EFL pedagogy
(
Jednaszewski P.
), p. 459-472
article:
Człowiek – wychowanek – uczeń odmienny neurorozwojowo w przestrzeni pedagogiki towarzyszenia
(
Borowska A.
), p. 473-493
article:
W kierunku poczucia sprawczości: współpraca uczniów szkół średnich w realizacji projektów społecznych w oparciu o platformę „Zwolnieni z Teorii”
(
Bielecki M.
), p. 495-504
article:
Z badań naukowych historii myśli pedagogicznej w zakresie dziejów instytucjonalizacji polskiej pedagogiki uniwersyteckiej w II Rzeczypospolitej (1918–1939). Szulakiewicz W. (2019). „Pedagogika na Uniwersytecie Stefana Batorego”. Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, ss. 215
(
Wolter E.
), p. 505-509
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.