Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Year
2023
Volume
15
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Retoryka wojenna i ekspresja agresji w twórczości Metalliki (z lat 1983‒1991)
(
Draus A.
), p. 7-18
article:
Bruce Dickinson śpiewa song „Senjutsu”
(
Tański P.
), p. 19-30
article:
Hybrydyzacja gatunkowa, polistylizm i glokalizacja w muzyce Jinjer
(
Mądro A.
), p. 31-44
article:
Po śmierci idola. Od przestrzeni tanatycznej do nekrografii medialnej
(
Kosek J.
), p. 45-57
article:
Biblical language in the songs of the soul metal band Hunter
(
Daszewska A.
), p. 59-73
article:
Funkcje introdukcji i „outrodukcji” w kontekście albumów Thomasa Börje Forsberga
(
Małczyński B.
), p. 75-83
article:
Wielka Trójka Polskiego Metalu: TSA, Kat i Turbo w prasie muzycznej PRL
(
Baran D.
), p. 85-101
article:
Gotycki melanż spleenu z yé‑yé w intermedialnym projekcie „Les Fleurs du Mal” grupy Therion
(
Sochacka E.
), p. 103-115
article:
Związek amerykańskiej awangardy metalowej z Menegroth the Thousand Caves Studio Colina Marstona
(
Zeidler B.
), p. 117-128
article:
„Jutro jest odwołane”. Wybrane aspekty muzyczne i psychologiczne depressive suicidal black metalu
(
Gospodarek K.
), p. 129-137
article:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Blues‑rock. Media – sceny – rezonanse”, 20–21.04.2023 roku, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
(
Al Azab‑Ruszowska A.
), p. 139-142
article:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Kultury muzyki popularnej I: Tożsamości”: 28–29.09.2023 roku, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
(
Kaszuba D.
), p. 143-145
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.