Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Journal
Język. Religia. Tożsamość
Year
2022
Volume
---
Issue
2 B (26)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 B (26)
article:
The sixth renaissance and liturgical Latin in the 21st century
(
Pskit W.
), p. 7-21
article:
„Czyny, cuda i znaki” (Dz 2, 22) w „herezji” stefanitów w Etiopii XV i XVI wieku
(
Termińska K.
), p. 23-36
article:
Język liturgiczny jako narzędzie transcendentnego wymiaru człowieka
(
Warwarko B.
), p. 37-53
article:
Świadectwo z paskiem. Kto na nie zapracował? Analiza wyników w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym na przykładzie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Skwierzynie
(
Bielewicz-Dubiec A.
), p. 57-68
article:
Sebastian Petrycy – „polski Arystoteles”
(
Facca D.
), p. 69-84
article:
Laches Platona – w poszukiwaniu właściwego modelu wychowania
(
Głodowska A.
), p. 85-98
article:
„Waży się chleb na ostrzu pługa”. Mieczysława Stanclika wyznaczniki tożsamości – wierszem
(
Janus K.
), p. 99-111
article:
Epikur i wino
(
Jaworska M.
), p. 113-125
article:
Stefania dzieciom się kłania, czyli o budowaniu tożsamości miejskiej wśród małych mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego
(
Lenart J.
), p. 127-144
article:
Drama w edukacji wczesnoszkolnej
(
Majewicz B.
), p. 145-156
article:
Twórczość Sebastiana Petrycego jako most pomiędzy przedzaborową i pozaborową polską myślą pedagogiczno-filozoficzną
(
Michalkiewicz-Gorol A.
), p. 157-173
article:
Co kryje archiwum „Tatrzańskiego Orła”, czyli regionalizm na uchodźstwie
(
Mlekodaj A.
), p. 175-195
article:
Dziedzictwo (nie)pożądane? Polskie ślady w przestrzeni miejskiej współczesnego Lwowa: zacieranie, usuwanie czy przekształcanie?
(
Olechowski P.
), p. 197-214
article:
Tożsamość religijna a bezpieczeństwo duchowe jednostki
(
Orłowska B. A.
), p. 215-226
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.