Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2005 | 10 | 3 |

Article title

Poznanie i komunikacja – rozwój typowy i atypowy. Wprowadzenie

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Tytuł niniejszego tomu Poznanie i komunikacja – rozwój typowy i atypowy sugeruje, że tematyka prezentowanych artykułów będzie skupiała się wokół rozważanego od lat w psychologii rozwoju problemu relacji mowa – myślenie. Spojrzenie na ten wciąż aktualny temat z perspektywy badań i analiz dokonywanych przez polskich psychologów z różnych ośrodków przynosi wiele ciekawych wniosków, na które warto zwrócić uwagę już we wprowadzeniu. Druga część tytułu – rozwój typowy i atypowy – sugeruje, że zawarte w tym tomie teksty dotyczą nie tylko rozwoju prawidłowego, ale również zmian rozwojowych, które zwykliśmy nazywać „zaburzeniem rozwoju”, „nieprawidłowością rozwojową”. Posłużono się terminem „atypowy” dla oznaczenia rozwoju innego niż przeciętny, rozwoju zachodzącego według innych, nieznanych nam jeszcze praw czy reguł.

Keywords

PL

Year

Volume

10

Issue

3

Physical description

Dates

published
2005
online
2005-03-02

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2084-3879-year-2005-volume-10-issue-3-article-521
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.