Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Psychologia Rozwojowa
Year
2006
Volume
11
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Aktywność strategiczna i wybrane wymiary stylu poznawczego uczniów gimnazjum i liceum a ich osiągnięcia szkolne
(
Czerniawska E.
)
article:
Sprawozdanie z II Międzynarodowej Konferencji Nauki Poznawczej (The Second Biennial Conference on Cognitive Science), St. Petersburg (Rosja) 9–13 czerwca 2006 roku
(
Olejnik M.
)
article:
Sytuacja komunikacji interpersonalnej a rozwój człowieka
(
Frydrychowicz S.
)
article:
Rozwój dziecięcych teorii umysłu a płeć i kompetencja komunikacyjna
(
Radomska A.
,
Horodziejczyk D.
)
article:
Sprawozdanie z X International Congress for the Study of Child Language 25–29 lipca 2005 Berlin
(
Lasota A.
)
article:
Wiedza o przyczynach i przejawach emocji dzieci kończących edukację przedszkolną
(
Rudkowska G.
)
article:
Rozumienie świata przeżyć i działań bohaterów animacji w okresie średniego dzieciństwa
(
Kołodziejczyk A.
)
article:
Brian Hopkins (editor) Ronald G. Barr, George F. Michel, Philippe Rochat, (associate editors) (2005), The Cambridge Encyclopedia of Child Development. Cambridge UK: Cambridge University Press
(
Szafrańska I.
)
article:
Doświadczanie czasu: zmiany rozwojowe w zakresie związku kształtu drogi i szacowanego czasu potrzebnego na jej przebycie
(
Winnicka B.
)
article:
Rozwój poznawczy: natura, konteksty i uwarunkowania – wprowadzenie
(
Kołodziejczyk A.
)
article:
Rozwój zdolności mentalizacji. Z badań nad związkiem teorii umysłu, sprawności językowych i funkcji zarządzającej
(
Kielar-Turska M.
,
Białecka-Pikul M.
,
Skórska A.
)
article:
Problem natury i źródeł utajonej kompetencji mantalnej
(
Putko A.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.