PL EN


2006 | 11 | 2 |
Article title

Rozwój poznawczy: natura, konteksty i uwarunkowania – wprowadzenie

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Przedstawiony w niniejszym zeszycie Psychologii Rozwojowej zbiór artykułów prezentuje różne zagadnienia związane z rozwojem poznawczym oraz jego kontekstem językowym i edukacyjnym. Rozważania autorów łączą się szczególnie z naturą i uwarunkowaniami rozwoju reprezentacji poznawczej. Ważne miejsce zajmują tu prace dotyczące rozwoju wiedzy społecznej dziecka, prowadzone w ramach nurtu badań nad dziecięcymi teoriami umysłu. Czytelnicy będą mieli również okazję zapoznać się z badaniami pozwalającymi uzupełnić wiedzę o dziecięcej orientacji w czasie czy też znaczeniu stylu poznawczego dla osiągnięć edukacyjnych młodzieży. Warto zaznaczyć, że artykuły mają nie tylko wartość poznawczą, lecz ukazują wiele praktycznych konsekwencji tej wiedzy dla edukacji i wspierania rozwoju dzieci i młodzieży.
Keywords
PL
 
Year
Volume
11
Issue
2
Physical description
Dates
published
2006
online
2006-07-09
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-issn-2084-3879-year-2006-volume-11-issue-2-article-3030
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.