Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2018 | 15 | 53-71

Article title

Analiza sloganów wyborczych wybranych ugrupowań i kandydatów w kampaniach wyborczych w latach 1989–2015

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Slogan reklamowy staje się nieodzownym narzędziem marketingu politycznego, ma na celu przykuć uwagę odbiorców, zdefiniować adresowany do niego przekaz oraz w kilu słowach określić intencje nadawcy wobec odbiorcy. Marketing polityczny korzystając z doświadczeń marketingu produktowego wykorzystuje w kampaniach politycznych slogany jako jedno z narzędzi budowania perswazyjności języka.

Year

Issue

15

Pages

53-71

Physical description

Dates

published
2018

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
22779087

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2300-1690-year-2018-issue-15-article-oai_dspace_uni_lodz_pl_11089_42080
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.