Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2014
Volume
---
Issue
5
Identifiers
Cover
Volume contents
5
article:
Dlaczego emancypacja osób niepełnosprawnych powinna być „pustym znaczącym”?
(
Żółkowska T.
), p. 9-16
article:
Możliwości wykorzystania rówieśniczego tutoringu w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Twardowski A.
), p. 17-39
article:
Nauczanie i wychowanie w pracy z pacjentami chorymi na schizofrenię
(
Witusik A.
,
Pietras T.
), p. 41-50
article:
Osoby z niepełnosprawnością na wsi – bariery integracji społecznej
(
Marciniak-Madejska N.
), p. 51-67
article:
Doświadczenia emocjonalne rodziców dzieci z autyzmem
(
Szmania L.
), p. 69-91
article:
Assistive Technology and Social Skills
(
Myck-Wayne J.
,
Ramirez S.
), p. 95-106
article:
Recenzja książki Zenona Gajdzicy pt. Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych jako przyczynek do poszukiwania koncepcji edukacji integracyjnej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013
(
Antonik A.
), p. 109-113
article:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Obszary poradnictwa i wsparcia społecznego. Tradycyjne i alternatywne strategie, formy, metody pomocy” (Poznań, 22 października 2014 r.)
(
Skowrońska-Pućka A.
,
Szmania L.
), p. 117-126
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.