Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2015
Volume
---
Issue
9
Identifiers
Cover
Volume contents
9
article:
„Inny” w klasie szkolnej
(
Muszyńska E.
), p. 9-25
article:
Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorów
(
Domagała-Zyśk E.
), p. 27-41
article:
(Czy) twórcza obecność osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej?
(
Nieduziak E.
), p. 45-68
article:
Działania na rzecz aktywizacji zawodowej i społecznej młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną – projekt warszawskiego modelu współpracy
(
Serafin T.
), p. 69-97
article:
Edukacja nie na próżno. Rzecz o (nie)świadomej tożsamości osób niepełnosprawnych intelektualnie
(
Ramik-Mażewska I.
), p. 99-118
article:
Między średnią a późną dorosłością – zajęcia dla „seniorów 50+”
(
Sienkiewicz-Wilowska J. A.
), p. 119-131
article:
Role učitele při ovlivňování a zmírňování interetnického napětí ve společnosti
(
Balvín J.
), p. 135-152
article:
Agnieszka Wołowicz-Ruszkowska, Zanikanie. Trajektorie tożsamości kobiet z niepełnosprawnością, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2013.
(
Witkowska W. M.
), p. 155-161
article:
Sprawozdanie z I Wrocławskich Spotkań Pedagogów Specjalnych „Wyzwania emancypacyjne w przestrzeni edukacyjnej i pomocowej”, 15-16 września, 2015 Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
(
Cytowska B.
,
Plichta P.
), p. 165-172
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.