Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2017
Volume
---
Issue
18
Identifiers
Cover
Volume contents
18
article:
Wprowadzenie
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 5-9
article:
Sytuacja niepełnosprawnych sensorycznie w obszarze edukacji i aktywności zawodowej w opinii przedstawicieli środowiska osób niesłyszących i niewidzących
(
Zaorska M.
), p. 13-28
article:
Kultura informacji osób z niepełnosprawnością wzroku w refleksji tyflologiczno-informatologicznej
(
Czerwińska M.
), p. 29-52
article:
Wykorzystanie nowych technologii w orientacji przestrzennej osób z niepełnosprawnością wzroku
(
Miler-Zdanowska K.
), p. 53-66
article:
Świadomość stanów emocjonalnych a osiągnięcia w nauce szkolnej uczniów słabowidzących w okresie wczesnej adolescencji
(
Kucharczyk I.
), p. 67-85
article:
Aktualne tendencje w wyborze formy kształcenia uczniów z uszkodzonym słuchem w obecnym systemie oświatowym w Polsce
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 87-107
article:
Słuchowo-językowe funkcjonowanie dzieci bilateralnie zaimplantowanych wszczepem ślimakowym w trybie sekwencyjnym, doniesienie wstępne
(
Magierska-Krzysztoń M.
), p. 109-123
article:
Słyszące rodzeństwo osób z wadą słuchu (SODA) – studium indywidualnych przypadków
(
Rożek A.
), p. 125-137
article:
Kilka uwag o stanie badań nad kompetencją słowotwórczą dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Marciniak-Firadza R.
), p. 139-159
article:
Szczegółowa diagnoza logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym jako podstawa skutecznej terapii
(
Szurek M.
), p. 161-180
article:
Everybody wants ‘good teachers’ – but they are hard to define A common narrative of model educators: from fictional teachers through exceptional educators to current educators’ professional perceptions
(
Bar Gosen N.
), p. 181-197
article:
Sprawozdanie z Seminarium Naukowego „Aktualne tendencje we wspomaganiu rozwoju dzieci i ich rodzin”, Wydział Studiów Edukacyjnych, Poznań, 18 maja 2017 r.
(
Iwanicka B.
,
Rożek A.
), p. 199-202
article:
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko i nauczyciel w świecie mediów”, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, 22 marca 2017 r.
(
Szurek M.
), p. 203-206
article:
Recenzja książki Marii Bystrzanowskiej, mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017, s. 137
(
Marciniak-Firadza R.
), p. 209-216
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.