Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2017
Volume
---
Issue
19
Identifiers
Cover
Volume contents
19
article:
Wprowadzenie
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 5-8
article:
Odkrywanie przez rodziców adopcyjnych i zastępczych odmienności dziecka wynikającej z niepełnosprawności. Studium fenomenograficzne
(
Ćwirynkało K.
,
Bartnikowska U.
), p. 11-33
article:
Inny we wczesnym systemie opieki i wychowania
(
Mikler-Chwastek A.
), p. 35-46
article:
Kryzys rodziców dziecka z niepełnosprawnością w perspektywie nowych narzędzi normalizacyjnych
(
Doroszuk J.
), p. 47-64
article:
Od wczesnych zwiastunów autyzmu po przywiązanie – rozwój relacji społecznych dzieci ze spektrum autyzmu w kontaktach z bliskimi
(
Winczura B.
), p. 65-90
article:
Zachowania seksualne dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. Wyniki badań pilotażowych
(
Wojciechowska A.
,
Gulczyńska A.
), p. 91-108
article:
Stres rodzicielski matek dzieci z autyzmem
(
Banasiak A.
), p. 109-126
article:
Radzenie sobie ze stresem rodziców dzieci z autyzmem
(
Dudek M.
), p. 127-145
article:
Specyfika komunikacji werbalnej i niewerbalnej dziecka z zespołem Aspergera w kontekście odgrywanej przez nie roli ucznia i kolegi
(
Gacka E.
), p. 147-160
article:
Środowisko szkoły w narracjach uczniów z zespołem Aspergera – wnioski z badań
(
Moszyńska M.
), p. 161-170
article:
Mothers of children with Tourette’s syndrome
(
Khoury R.
), p. 171-199
article:
Sprawozdanie z XIX Ogólnopolskiej Konferencji Nnaukowo-Szkoleniowej pt. „Terapia logopedyczna. Metody postępowania w zaburzeniach mowy”, Lublin 30 czerwca – 2 lipca 2017 r.
(
Marciniak-Firadza R.
), p. 203-218
article:
Recenzja książki Niezwyczajni ludzie. Nowe spojrzenie na autyzm, Barry M. Prizant, Tom Fidels-Meyer, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017
(
Prędkiewicz D.
), p. 221-224
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.