Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2018
Volume
---
Issue
20
Identifiers
Cover
Volume contents
20
article:
Wprowadzenie
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 11-17
article:
Czy sieć zastąpi szkołę i rodziców w edukacji i wychowaniu?
(
Śliwerski B.
), p. 21-45
article:
Tranzycja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną z edukacji na rynek pracy - perspektywa rodzica
(
Otrębski W.
,
Mariańczyk K.
), p. 47-76
article:
Opinie nauczycieli przedszkoli integracyjnych na temat szans powodzenia działań włączających wobec poszczególnych grup uczniów, a staż pracy w zawodzie
(
Chrzanowska I.
), p. 77-100
article:
Cyberprzemoc a kreowanie własnego wizerunku w internecie - co w ich mechanizmach zmienia niepełnosprawność młodych dorosłych osób?
(
Plichta P.
,
Barlińska J.
,
Pyżalski J.
), p. 101-122
article:
Wybory edukacyjno-zawodowe uczniów gimnazjów w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście kondycji doradztwa zawodowego
(
Kozielska J.
), p. 123-142
article:
Binarna i ternarna relacja uczestników procesu diagnostyczno-terapeutycznego w logopedii
(
Kaźmierczak M.
), p. 143-159
article:
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego jako podstawowy dokument organizowania warunków kształcenia specjalnego
(
Wielebski M.
), p. 161-179
article:
Bariery w randkowaniu kobiet z niepełnosprawnością ruchową
(
Zawiślak A.
), p. 181-198
article:
Teleopieka, wspólnoty mieszkań dla seniorów oraz międzypokoleniowe współlokatorstwo, czyli alternatywne formy opieki i wspierania osób starszych
(
Ulaniecka N.
), p. 199-212
article:
„Dziecko z dzieckiem z domu dziecka” - stygmatyzacja i autostygmatyzacja a szanse życiowe małoletnich matek, byłych wychowanek placówek opiekuńczo-wychowawczych
(
Skowrońska-Pućka A.
), p. 213-235
article:
Samoocena młodzieży z niepełnosprawnością wzroku w zakresie „ja perspektywicznego”
(
Niemiec M.
), p. 237-254
article:
Przestrzeń w wypowiedziach dzieci niewidomych w wieku wczesnoszkolnym
(
Miler-Zdanowska K.
), p. 255-273
article:
Recenzja książki pod redakcją Justyny Wojciechowskiej i Beaty Kazek „Zmysły w komunikacji. Mowa i jej uwarunkowania”
(
Trębacz A.
,
Mańkowska K.
), p. 261-265
article:
Funkcjonowanie wzrokowe osoby z progresywną słabowzrocznością – studium indywidualnego przypadku
(
Czerwińska K.
), p. 275-294
article:
Poziom sytuacyjnej wrażliwości edukacyjnej uczniów z uszkodzonym słuchem w momencie startu edukacyjnego
(
Olempska-Wysocka M.
), p. 295-309
article:
Well-being as a Category (Non)Present in the Teacher's Line of Thinking About Student’s Success
(
Baran J.
,
Baraniewicz D.
), p. 313-329
article:
Parental involvement in school-ways of communications between teachers and parents
(
Biber Z.
), p. 331-348
article:
Sprawozdanie z III Konferencji Doktorantów „Edukacja w świecie współczesnym – perspektywa teoretyczno-empiryczna”, Poznań, 5 grudnia 2017 roku
(
Iwanicka B.
), p. 351-358
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.