Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Year
2018
Volume
---
Issue
23
Identifiers
Cover
Volume contents
23
article:
Aktywność internetowa a poczucie alienacji młodzieży ery mediów
(
WASYLEWICZ M.
)
article:
O racjonalnym wykorzystaniu internetu w edukacji
(
MORBITZER J.
)
article:
Stan cyfryzacji polskich szkół na podstawie badania „Polska szkoła w dobie cyfryzacji. Diagnoza 2017” w kontekście potrzeby wdrożenia nauczania w modelu STEAM
(
PLEBAŃSKA M.
)
article:
Wprowadzenie
(
PYŻALSKI J.
,
WALTER N.
), p. 7-10
article:
Internetowe wsparcie społeczne
(
WALTER N.
), p. 29-58
article:
Między postprawdą a (pseudo)mądrością tłumu – o epistemicznej pułapce cyfrowych mediów i analogowych kompetencjach jako środkach jej uniknięcia
(
PIETRZYKOWSKI A.
), p. 77-91
article:
Edukacja medialna w kontekście cyberpsychologii: nowe perspektywy badania mediów i ich użytkowników we współczesnej cywilizacji medialnej
(
OGONOWSKA A.
), p. 93-109
article:
Edukacja medialna z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej
(
ŁĘSKI Z.
), p. 111-123
article:
Cyfrowi komunikatorzy – twórcy czy odtwórcy?
(
WOBALIS M.
), p. 125-142
article:
Od biernego odbiorcy do aktywnego mediakreatora – małe dzieci i TIK w świetle badań własnych
(
IWANICKA A.
), p. 143-160
article:
Wspieranie twórczego rozwoju dzieci pochodzących ze środowisk defaworyzowanych społecznie w wybranych kontekstach edukacji medialnej
(
KASPRZAK M.
), p. 177-189
article:
Opowieść transmedialna jako przykład kreacyjnych możliwości fandomu
(
CZOPEK J.
), p. 191-202
article:
Technologie mobilne jako nośnik zmiany – w opinii nauczycieli z czterech krajów europejskich
(
GALANCIAK S.
,
WEISS A.
,
JUDGE M.
), p. 203-220
article:
Nowa jakość kształcenia akademickiego w sytuacji zmiany cywilizacyjnej – interaktywny wykład problemowy
(
MORAŃSKA D.
), p. 221-234
article:
Nowoczesne technologie a uczniowie z dysleksją – możliwości i zagrożenia
(
PAWLUK-SKRZYPEK A.
,
BŁASZCZAK I.
), p. 235-247
article:
Rodzice a nowomedialne wspomaganie współczesnej polskiej szkoły (raport z badań)
(
MICHNIUK A.
), p. 249-266
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.